wel leuk heb het net gedaan klopt echt helemaal niets van. ik ben positief zwanger haha 50% zeker zeggen ze terwijl ik net naar 11 dagen overtijd ongi ben geworden leuke site moest er wel mee lachen liefs winnie
ikke lekker 99% zwanger, goh gek he als ik aangeef positieve test gehad te hebben lol... hij is idd leuk
Gaf bij mij ook positief aan (kans van 77%). Dat is toch een stuk beter (en goedkoper) dan de Etos-test vanochted. Leuke link!
Vind het ook wel leuk maar zal het echt betrouwbaar zijn Bij mij zei hij 50% zwanger en ben net ongi geworden ( eindelijk ) liefs winnie
pot verdikkie 2% maar hahaha ben net weer met nieuwe pilstrip begonnen nee voor mij geen zwangerschappies meer maar voor jullie toy toy meisjes
Ik kon de test al via een vriendin van me die had toen hem deed 99% en een week later was ze ongi geworden.
Hoihoi! Leuke test idd...maar geeft tenslotte alleen maar je kansen aan he? Zowieso altijd 50/50 als je bezig bent... Erg grappig!! @Sjaak...wat *zei* de etos test??
Nou de etostest zei gisterochtend niets (wat vaag blauw vlak). Toen ik gisteravond thuiskwam (had hem niet weggegooid) zag ik een dun blauw streepje.... Maar ja: ik zie tegenwoordig overal strepen in dus daar maak ik mij niet zo druk om. Blijf dus lekker zitten in de wachtkamer (kopje koffie en koekje erbij) en probeer mijzelf niet gek te maken
heb die test al eens eerder gedaan, en iedere keer 60% maar ja tis een leuk iets om gelijk wel te kunnen zien als het raak was te zien wanneer je uitgerekend bent.... ach ja, weer op naar de volgende ronde...
He smoekie, Ik zie dat je weer net aan je nieuwe ronde begonnen bent. Succes meis, ik zal voor je duimen
bedankt xxx, nieuwe ronde nieuwe kansen maar weer he.... zie dat jij inmiddels overtijd bent (zit hier duimen te draaien voor je) hoop voor je dat je wegblijven... (voor de rest natuurlijk ook) groetjes