Here comes Honey Boo Boo

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Amethist, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

:$

Heeft iemand dit wel eens gezien? Ik zie het vandaag voor het eerst, maar my lord, wat een onsmakelijk gezin zeg. BLEGH!

Fijn ook zo'n trein door je achtertuin.

Vreselijk, je zal maar zo door het leven gaan; al boerend, schetend, met je broek op half 7 en het hele gezin way too overweight...

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Idd. Echt een vieze familie. Vooral niet kijken. Snap zowiezo niet wrm ze het uitzenden.

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik vind het wel onverantwoord dat hun kinderen zoveel overgewicht hebben, maar verder kan ik me er niet (meer) aan storen. Vind het wel een liefdevol gezin en ze schamen zich niet voor wie ze zijn.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Die jongste doet toch mee aan miss verkiezingen toch? Persoonlijk vind ik het een vreselijk gezin irriteer me aan haar :)

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja..... apart programma....

is gewoon aapies kijken, niet meer niet minder... ;)

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Nou, ik vind het best shocking eigenlijk dat die hele familie zulk overgewicht heeft. Het zijn volgens mij geen slechte mensen, maar wel redelijk...uhm...simpel.

En dat geschreeuw de hele tijd. Irritant...

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hier is al eens een topic over geweest maar idd ik vind het ook een vies gezin.
    Ja ze houden van elkaar en dat is belangrijk natuurlijk..maarre.. iedere gek kan zien dat ze vreselijk aso zijn en dat ze overgewicht hebben.

8. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Whaha ja ik zag t ook net. Bizar! Lijkt wel inteelt :0

Deel Deze Pagina