Voor iedereen die net zo dol is op series als ik.. Wat zijn jullie favorieten .. Hier mijn lijstje must see series ! - The walking dead - True blood - breaking bad - Greys anatomy - Game of thrones - The vampire diaries - Glee - Supernatural - Vikings - Girls - lost girl - suits - fringe - Orange is the new black
Hier oudere en nieuwere series Csi las vegas Gilmore girls One tree hill Friends The big bang theory Dawson's creek Two and a half men How i met your mother
NCIS Criminal Minds Person of Interest Greys anatomy Suits Hawaii five o vind ik ook wel leuk - maar is al weer even geleden dat ik die gevolgd heb.
Hier: Supernatural ( dat is echt mijn absolute favoriet ) The Walking Dead American Horror story Pretty little liars Once upon a time Grimm
De mijne dan; Sons of Anarchy (september begint het weer ) American Horror Story Haven Law and Order (alle) CSI (ook alle) NCIS Unforgettable Bones The Big Bang Theory Murder She Wrote (oudje maar wel leuk om nog eens te kijken) The Mob Doctor (helaas heeft deze serie maar 1 seizoen )
Prison break met stip op 1! Breaking bad (zijn we nu aan het kijken) Lost en toch is westenwind ook wel goed
Greys Anatomy Private Practise Walking Dead Unforgettable Prison break Friends Gilmore girls Iemand een idee wanneer de walking dead weer komt op fox? Kan niet wachten...
Game of thrones Prison Break vampire diaries (al vond ik seizoen 3 wel een beetje te ver gezocht allemaal)
Even een afbeelding van mijn overzicht Zoals je kunt zien, loop ik op dit moment een beetje achter... We hebben ons mediasysteem aangepast en vriendlief is tussen het werken door alles opnieuw aan het instellen. Ik heb straks genoeg te zien voor de laatste weken van de zwangerschap Van de series die niet meer uitgezonden worden, kijk ik alleen afleveringen van The X-files (seizoen 1 t/m 4), The Gilmore Girls en Boston Legal. Laatst een poging gedaan om de nieuwe serie "Under the Dome" te kijken, maar ik heb me zo gruwelijk zitten ergeren aan die Junior dat ik er na twee afleveringen mee ben gestopt.
The walking dead True blood Once upon a time Revenge Meerkat manor ( mijn favoriete soap ) Road to avonlea
Oei... volgens mij weet ik ze niet eens allemaal xD Op dit moment kijk ik: Breaking Bad The White Queen Under the Dome Suits Graceland Unforgettable. Wachtend op het nieuwe seizoen: Law & Order SVU Game of Thrones Orphan Black Cult The Following Da Vinci's Demons Wie is de mol? Once upon a time The Goodwin Games Zero Hour Afgelopen; Merlin
The walking dead mentalist Revenge glee kan er niks aan doen vindt gewoon leuk om tezien. the killing 3 "Under the Dome
The X files, heb de kast vol staan met video's van alle seizoenen! Bijna tm 8 of 9 geloof ik! Lees nooit dat iemand dat kijkt. Ik zie het nooit meer maar was echt verslaafd als puber! Hoezo alleen tm seizoen 4 kijken?
Desperate houswives One three hill Revenge Unforgetteble Gossip girl 90210 Vampire diaries Walking dead
Een van de beste series vind ik Fringe en ik hoop stiekem dat ze ooit nog afleveringen gaan maken. Verder: Homeland (heel erg spannend, zweethandjes spannend) true blood (hele mooie mannen) Sex and the city (blijft leuk) Game of Thrones (heel goed gemaakt) The 4400 (bleef heel lang boeien) Once upon a time (echt geweldig!) The big bang theory (erg grappig) Southpark (al vanaf het begin zwaar fan) En zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik kijk en keek te veel om op te noemen, maar mijn absolute aanraders zijn: - Six Feet Under - Oz - Boston Legal
Ik kijkkeek: Lie to me (afgelopen helaas) Mentalist Homeland Unforgettable En vrouwenseries als Greysanatomy Private practice (afgelopen) Hawthorne (ook afgelopen dacht ik) Er (enorm afgelopen, haha) Heeft iemand leuke aanvullingen op 1 vd lijstjes? Ik houd niet!! Van horror, geesten, fantasy, sf
falling skais heb ik net uitgekeken, weer een jaar wachten, under de dome, volg ik nu ook, vele series die ik volg staan hier al genoemd, oja continuum kijk ik nu ook.