hoi allemaal.. wat een geweldige site is dit..je wil niet weten hoe vaak ik hier al op het zitten kijken ik ben 22jaar. bijna 2 jaar getrouwd. We zijn nu bijna een jaar bezig met zwanger worden, maar ik ben nu bezig met temperaturen enzo. vind het allemaal zo spannend. ik ga er niet met iemand van mn fam. over praten want dan word de druk voor mij zo hoog. dus ik hoop dat dit forum me heel goed zal doen, zodat ik ook even mn verhaal kan doen enzo groetjess
welkom, ik herken me in het gevoel van de spanning die er heerst als je het met familie gaat delen. bij mij is het spannend omdat mijn partner enigst kind is, en het dus min of meer van mij af hangt of de familie doorgezet gaat worden
oww dat is wel heel spannend idd..dat heb ik gelukkig niet. het hangt niet alleen van jou af he ik ben alleen zo bang dat ze erachter komen dat ik hier op de site zit joh dan val ik mooi door de mand
welkom! En heel veel succes en hoe zouden ze daar achter moeten komen haha no worries!! stress is niet goed voor je als je zwanger probeert te worden he!