Vanalles van kleding schoentjes en huisraad Voor foto`s Advertenties van Bianca uit Zeewolde , Flevoland - Marktplaats.nl Laat maar weten als je wat ziet en wat je ervoor wilt geven Nike Schoentjes Nike Sandaaltjes Friis & Company tas Grijze schoudertas Glazen Stolp Oilily portemonnee Witte vaas van ikea Harry potter reeks Agenda van Succes Riviera Maison potten Ariadne at home brocante uitgave Rieten laden kastje Dvd box OZ Dvd Boxen Lost seizoen 1 2 3 4 Houten hart grijs Wit jasje Another Woman Zwart jasje EDC Windlicht met kraaltjes erg leuk!! Me 2 you beer Grote Windlicht Zwarte laarsen maat 41 Klein open kastje 2 soorten brede heup riemen Kleine vaasjes met rode lijn Vaas in IJzeren rek Vazen op poot 2 Witte lijstjes van Ribba Bon bon schaaltjes Bokaal keukenhulpjes Landelijke potten Eastpak portemonnee Bjorn borg tas 3 avent flessen Krantenrek Dept tas Lumberjack laarsjes Witte vaas met rode lijntjes Kralenrek ikea Neophyte dvd Diverse boeken oa Ik word moeder ik wil zwanger worden eerste hulp bij opvoeden Supernanny Jo Frost Leerrijke activiteiten met peuter of kleuter csi Boeken Allerlei meiden kleding
seizoen 1 2 3 heb ik per stuk 34.99 voor betaald en seizoen 4 64.99 dus jah wat wil je ervoor geven Heb op Marktplaats zowiezo een bod van 50 euro