Ik ben aan het kijken voor spuugdoekjes, maar kom zowel hydrofiele als badstoffen tegen. Welke raden jullie aan?
Geen Spuugdoekjes veel te klein alles ging er altijd naast. Hele stapel ongebruikt liggen. Ik gebruikte altijd een hydrofiele doek veel handiger! Degene die ik had waren hydrofiel. Maar ik denk dat het niet uitmaakt dus je kan nemen wat je wil..
Wilde ook typen dat de Spuugdoekjes veel te klein zijn. Wij gebruiken gewoon de normale hydrofielen en die zijn prima qua formaat.
Ik heb wel badstofspuugdoekjes gekocht, maar echt maar een paar en meer voor erbij. Ik gebruik standaard hydrofiele doeken tijdens het voeden e.d
Ik vond die badstof dingen net schuurpapier ondanks dat ze in de droger gingen. Wij gebruikten altijd gewone hydrofielen, er kwamen zulke golven uit altijd dat zo'n mini doekje toch in twee tellen drijfnat was
maakt in principe niet echt uit. heb altijd badstof spuugdoekjes gebruikt. had geen spuger, dus aan een spuugdoekje had ik genoeg.
Ik gebruik de badstoffen doekjes nu als stofdoeken Voor mijn zoontje gebruik ik alleen hydrofiele doeken....nemen ook sneller en meer op lijkt.
Ik gebruik ze beide, maar voor verschillende doeleinden. Spuugdoekjes vooral om het mondje schoon te maken na het eten (nu nog dagelijks in gebruik), hydrofielen onder het hoofdje, op de bank leggen tegen het spugen, als bescherming op de stoel/bedje, etc.
Hydrofiel vond ik veel zachter en dunner, dus fijner in gebruik. Maar ik gebruikte ze pas vanaf een maand of 6 volgens mij, daarvoor alleen maar gewone hydrofielen. Want zelfs bij gewone hydrofielen krijgen ze het al voor elkaar om ernaast te spugen, laat staan met zo'n klein spuugdoekje.
Bij de jongste badstof spuigdoekjes gebruikt . Maar de oudste had refux dus bij hem kwamen er hele golven melk terug. Daar heb ik ook vaak grote hydrofielen bij gebruikt.
Hydrofiel! Absorbeert beter en is een stuk zachter. Wij hadden een reflux kindje en daar waren Spuugdoekjes niet groot genoeg voor. Wij gebruikten met name gewone hydrofielen, de spuuglapjes gebruik ik nu om af te drogen na het washandje s ochtends, en als 'altijd handig' doekjes
Badstof. Ik gebruik ze voor mijn 2,5 jarige nog steeds om handjes en gezicht mee schoon te maken na het eten!
Ik heb ze allebei en merk weinig verschil. De hydrofiele spuugdoekjes zijn kleiner. Maar hier geen spuger dus gebruik ze niet veel.
Ik gebruikte badstof slabbers. Ik vond die hydrofielen onhandig groot, en de spuugdoekjes trok ze weg.
Ik vond voor spuugdoekjes de badstoffen fijner. De hydrofielen die absorberen goed, maar daardoor worden ze ook echt door en door nat zeg maar. vond ik niet fijn met spuugdoekjes.
Ik heb ze nu beidde gekocht en ik zie wel wat prettig werkt. Maar bij mijn zoontje had (heb) ik hydrofiele washandjes die vind ik echt ideaal.
Hier kindje met verborgen reflux datniet spuugt. Ik gebruik ze alleen om mondje af te vegen en vind badstof prima. Bij hydrofiel heb ik t idee dat t er doorheen gaat Ik heb er een aantal van koeka en vind t fijn dat die op je schouder blijven liggen. Nadeel is dat t erg duur is als je er veel nodig hebt.