Zoals in de topic titel staat, hoelang zou jij zonder kinderen op huwelijksreis gaan? Ik zelf zou nooit zonder mijn kinderen op huwelijksreis gaan.
Ik las het verkeerd geloof ik. Ik dacht dat je bedoelde toen er nog geen kinderen waren. Dan een week. Maar als er al kinderen zijn dan helemaal niet. Wel een dagje weg.
Huwelijksreis helemaal niet, hoogstens huwelijksnachtje. Onze kinderen worden dood ongelukkig als papa en mama er alle 2 niet zijn en ik word zelf ook dood ongelukkig als ik langer dan 5 dagen zonder mijn kinderen moet zijn.
Ik vind een huwelijksreis een speciaal iets, als het goed is die je dat nooit meer! Er vanuit gaande dat de reis naar een bestemming gaat die niet om de hoek ligt, zou ik 2 weken gaan. Mits de opvang voor de kinderen goed geregeld is. Normaal wil ik niet langer dan een week weg zonder de kinderen. Overigens vinden de kinderen het altijd prima als wij weg zijn, sterker nog ze vragen ook wel eens wanneer mijn man en ik samen op vakantie gaan want dan mogen ze logeren en bij terugkomst nemen we standaard wat leuks voor de kinderen mee.
Dat idee kreeg ik ook al, ja..... Als je daar helemaal een account voor aanmaakt is het echt de hoogste tijd om een hobby te gaan zoeken
Ligt aan hoe oud de kinderen zijn. Wij kunnen best twee weken zonder de kinderen weg, dan blijven ze gewoon een extra weekend bij hun moeder en compenseren we dat een andere keer weer. En anders weet ik het niet, hangt van het kind af en van wat we willen.
Ik zou het 50/50 doen. 2 nachtjes samen met mijn man en een weekendje samen als gezin. EDIT: Als je echt zo triest bent dat je speciaal een account aanmaakt om een ander lid zwart te maken dan ben je werkelijk nog triester dan de vlooi op een dier.
Serieus? Waarom dat nou weer. Iedereen mag toch lekker zelf weten hoe lang die op huwelijksreis gaat. Zolang er goede opvang is voor de kinderen en de kinderen lijden er niet onder lijkt het me geen enkel probleem.