herfst decoratie

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 14 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Jij wisselt zelfs je gordijnen??
    Wow dat is pas je huis omtoveren in herfstsferen;)

Hopsatee vindt dit leuk.
  2. Melian

Melian Fanatiek lid

16 mrt 2011
    1.129
    653
    113
    Vrouw

Haha, ja... worden die ook weer eens gewassen ;)

tuc vindt dit leuk.
  3. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Volgende week gaan we beukenootjes zoeken. Zat nog te twijfelen ivm verhuizing, maar wil toch herfstspullen in de kamer zetten.
    Gastouder zou zorgen voor hazelnoten. Tamme en gewone kastanjes liggen hier ook veel.
    Even de kamer gezellig maken voordat alles eruit gaat Misschien volgende week nog herfstknutsels maken.

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ooooh ik lees mee, ik hou zo van de herfst! Alleen houdt man niet van frutsels dus tot nu toe heb ik er nog nooit iets mee gedaan. :cry: Nou heb ik er ook geen oog voor, bijvoorbeeld zo'n bak met paddestoelen en blaadjes en een egel ofzo zou bij mij een grote rommel worden.. :$

Ik wil wel graag nog kastanjes gaan zoeken, haha.

tuc vindt dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.375
    17.302
    113
    oeh 2 sets gordijnen! dat lijkt me ook wel wat!

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Ik heb afgelopen weekend alles omgegooit. Vond het ook vroeg maar het weer was zo bar en boos dus alle herfstdecoratie tevoorschijn, kaarsjes aan en ja.............. pepernoten op tafel

tuc en Melian vinden dit leuk.
  7. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Ik moet van het weekend nog langs de kalebassenman, dan is woensdag de afsluiting van het thema brandweer met een bezoek aan de brandweerkazerne (werk als gastouder) en kan ik donderdag beginnen met het thema herfst. Heb er zin in!

tuc vindt dit leuk.
  8. jupke

jupke Niet meer actief

Hier ook niet hoor.

Daar heb ik helemaal geen tijd voor.

Maar vind het leuk om te zien hoe creatief jullie zijn !

9. jupke

jupke Niet meer actief

Thema's?
    Is dat iets standaards?

Mijn gastouder doet niet aan thema's.
    De kinderen spelen daar in de speeltuin. Verder ondernemen ze eigenlijk niet zo veel.

10. kleinebeer

kleinebeer Bekend lid

5 feb 2017
    623
    334
    63
    Ja heerlijk! Hier wisselt het interieur ook met de seizoenen. Straks kunnen de winterkussens weer op de bank, zo knus! Heb nog niet veel gedaan, want ziekenhuis in ziekenhuis uit nu, maar als we straks met ons meisje thuis zijn zie ik ons al helemaal zitten met kaarsjes en herfstdecoratie, haha.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Ik doe dat ook. Nu met thema op reis bezig, als vervolg van de zomervakantie omdat ik veel kindjes heb die buiten het seizoen op vakantie gaan.
    En daarna herfst uiteraard als thema.

12. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ohja dat wil ik best hoor. Maar ik heb geen idee hoe dat werkt. Is dat makkelijk?

13. tuc

tuc Niet meer actief

Onder het berichtvakje (waar je typt) zie je plaats reactie en daaronder upload bestand. Daar kun je foto's uploaden.

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Bekijk bijlage 543419
    Weer wat geleerd over foto's uploaden. Dit staat op onze tafel.

Verder heb ik een aantal grote vazen staan waar nu herfsttakken instaan samen met wat losse bloemen.

Marchella, jojo85 en dreumesje vinden dit leuk.
  15. tuc

tuc Niet meer actief

Wat leuk zo met dat eekhoorntje en die paddenstoelen
    Ik heb ook van die boomschijven, zal straks een foto maken.

16. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Heel veel gastouders werken met thema's, maar niet iedereen. Jammer hoor dat ze niet zoveel onderneemt. Ik vind het heerlijk om ergens met de kinderen heen te gaan. Met het thema herfst lekker het bos in en kastanjes en andere dingen zoeken.

17. tuc

tuc Niet meer actief

Vanmiddag toch maar aan de slag gegaan:) Collage 2017-09-14 19_06_22.jpg

Pepper92, deesjuh, HooyoShimbir en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ziet er gezellig uit!

tuc vindt dit leuk.
  19. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    #39 Sneeuwvlokjes, 14 sep 2017
    Laatst bewerkt: 14 sep 2017
    IMG_3045.JPG IMG_3043.JPG IMG_3042.JPG IMG_3044.JPG IMG_3040.JPG IMG_3039.JPG IMG_3036.JPG IMG_3035.JPG
    Superleuk!!!!!
    Ok ik ga proberen mijn creaties te plaatsen, zie hierboven.
    En mijn vriendin heeft vandaag nog wat pompoenen uit mn voortuin meegenomen. Dus er lagen er nog meer haha.

Die lantaarn op de vierde foto heb ik vd action gescoord. Hij is 55 cm hoog. Was slechts €10. Verder heb ik veel ideeen van pinterest gehaald.
    Dat kratje in mn voortuin heb ik op internet besteld. En je ziet ook een zelfgemaakte heksenbezem.
    En je ziet ook een vaas met dennenappels en paddenstoeltjes en kerstlampjes erin.

Alleen op de fotoos komen mn creaties toch minder tot hun recht. Er zit bijv een solarlamp in dat kratje. Als het 's avonds donker is, schijnt er een sfeervolle lamp. Zo leuk!

Ysabella, sweetL, Astrid1974 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. Hommeltje

Hommeltje Niet meer actief

Oh leuk,ik krijg meteen zin om iets te maken! Ik ben bloemiste en hou van dat gefriemel haha.

Deel Deze Pagina