Bekijk bijlage 544417 Bekijk bijlage 544418 Ik heb in het tuincentrum wat losse herfstige plantjes gekocht en wat pompoentjes en die samen in een rieten mandje gestopt die ik nog had. Kostte heel wat minder als een opgemaakt stuk en ziet er lekker herfstig uit Bij action hadden ze wel leuk spul liggen voor binnen. Nepblaadjes, neppompoentjes enz. Ik heb een etagiere gevuld met deze spulletjes en deze staan nu op de boomstamtafeltjes. Haardje er bij aan, heerlijk herfstig! Vanavond ook maar eens een kop warme chocomel
Hahahahaha!! Leuk al die dingetjes die jullie hebben gekocht. Ik heb alleen nog maar een paar kalebassen en pompoentjes gekocht, maar weet nog niet zo goed waar ik ze neer ga leggen.
Oh heb zo'n zin om met mijn dochter te gaan knutselen en versieren etc.. helaas nu in verhuizing en kleine dame pas 7 maanden.. hopelijk lukt dit met de lente wel! Zo leuk om jullie frusteltjes te zien!
Met 7 maanden kan je al wel vingerverven met haar hoor. Schortje aan, paar dotjes verf op een schoteltje en lekker kliederen.
Haha woon nu tijdelijk bij mijn schoonouders. Gewoon zin immer m'n gezin m'n eigen ding in m'n huis te gaan doen. Met de lente kunnen we samen decoreren.