Dat had ik dus in het begin met S ook. Alles om toch maar van die bijvoeding af te geraken. Als ik S nachts wakker was om na te kolven zat ik ondertussen te googlen op tips en tricks. Dat wou ik niet nog eens. Dus deze keer serie aan of spelletje op gsm en niet te veel focus leggen op de bv. Lukt het dan lukt het, geef ik nog flessenvoeding bij, dan is het ook zo.
Hoe lang mag een baby snachts door slapen met 3 weken? Vann8 liet Z voor het eerst 6u tussen de voeding. Heb hem toen wakker gemaakt voor een flesje. Hij krijgt sinds gister 120cc+4 en krijgt ongeveer 6 flesjes. Overdag om de 3,5-4uur. Snachts dus zelf wakker gemaakt.
Ik zou er zelf niet veel meer tijd tussen laten denk ik. Geen idee hoe dat ook alweer zat allemaal. D ligt nu in der eigen bed (OLE!) dus ik ga gauw slapen. Ze ligt enorm te knorren door die verkoudheid dus zal niet heel lang duren voor ze weer wakker word
mijn middelste liet bij 2 weken ook al 6 uur ertussen en dat lieten we toen ook gewoon gebeuren. Zolang ze goed groeien regelen ze dat zelf wel weet ik nog (ik heb toen die vraag aan cb gesteld)
Zijn hier nog baby's die overdag weinig stoelgang maken maar dan s nachts alles lossen? Hier dus hele dag enkel natte luiers, om zich dan s nachts te ontpoppen tot een echt poepfabriekje.
Hier heeft N echt een lekker lange ruk gemaakt, zo fijn! Heb haar om 21u gevoed en om 22.30u gingen we slapen, heerlijke tijd. En nu kwam ze net pas om 3 uur!! De meest lange slaap gehad sinds bevalling, net nu ik het zo nodig had. Hopelijk zet de trend door. Ook N. Was eerst steeds afgevallen, op het nippertje weer goed aangekomen maar met 2 weken nog niet op haar geboortegewicht. Gelukkig nemen ze dat niet zo nauw. Ik hoopte zo dat ik kon doorgaan met voeden op verzoek en dat mocht. Ik kan me dus die emotie helemaal voorstellen @Muisje2016 . Ik hoop dat het snel goed komt met groeien!!! Hoe gaat jullie nacht?
Wat heerlijk @Marleen1! Hier gaan de afgelopen 2 nachten best heel goed! Gevoed om 22 uur, daarna om 2 uur en zit nu net weer. Met speentje slaapt ze dan gewoon weet verder, dus geen reuze honger denk ik dan!
Hier alleen poepfabriekje tijdens het verschonen. Tijdens de bv de eerste week had hij bij elke verschoning wel een vieze poepluier. Sinds we over zijn op nutrilon standaard poept hij meestal om de dag en dan alleen met verschonen als zijn beentjes omhoog zijn.
Wel ik heb haar net overgelegd van box naar cosleeper en het fabriekje begint alweer best wel grappig eigenlijk. Vandaag de gehoortest gehad en alles was in orde. Hoewel ik er alle vertrouwen in had toch wel opgelucht na het hele cmv verhaal tijdens de zwangerschap.
Hier was L de hele avond onrustig van 21-2230 bij mijn man (ik was even gaan slapen) Om 23 bracht hij haar wakker na de fles boven. Heb ik 15 min met haar gezeten omdat ze nog moest voeren en viel ze zo in slaap en in bedje gelegd (ze slaapt wel in haar bedje elke nacht maar ze gaat er niet wakker in want dan gaat ze niet slapen vooralsnog) ze kwam pas om 440! Nu net de voeding erin en ik leg haar zo weg voor nog een paar uurtjes hoop ik haha. vandaag hebben we fotoshoot thuis (met haar grote broers ook)
nope. Gelijk na het plaatsen van dat bericht werd ze wakker. Maar vannacht heeft ze 3 uur in der bed geslapen Ik heb zo een afspraak bij de ha met D. Wil zo niet het weekend in.. kind blijft maar hoesten en momenteel huilt ze elke keer als ze wakker is. Gelukkig slaapt ze veel
Dat is in elk geval al winnen 3 uur. Ja snap ik zeg! Hopelijk valt het mee! L is nu ook verkouden. Hoesten is overigens ook een “symptoom” van reflux..
De huisarts heeft overleg gehad met de kinderarts. Der hoest vond ze wel heel erg zwaar klinken dus ze vertrouwde het niet. Van de kinderarts mogen we het nog even aan kijken. Wel als advies gekregen om neusspoeling te gebruiken ipv spray. Temperatuur 2x daags meten en als we het niet vertrouwen gelijk bellen. Ze hebben der gegevens gelijk in het systeem gezet zodat ze bekend is op de afdeling als we dit weekend bellen naar de hap. en der teen heeft een ingegroeide teennagel reflux heb ik ook aan gedacht.. vooral ook omdat ze niet graag op der rug ligt.. dan gaat ze gelijk spugen.
Ja het liggen op haar rug kan ook komen omdat de verkouden en benauwd is wellicht? Maar fijn dat de eerste stappen dan in elk geval gezet zijn en men snel kan handelen mocht het nodig Zijn (wat ik niet hoop!) succes!!