Zolang je nog bloed zit er nog een wond in je bm heb ik begrepen. En dat kan dus gaan infecteren. Een bad nemen geeft een groter risico op infectie.
Geef je BV of FV? Ik zou doen wast @MoesCH ook adviseert; wakker maken voor zijn voedingen. Als je fles geeft, kun je berekenen hoeveel hij nodig heeft en dat verdelen over 7 flessen. Dan heb je in 24 uur 3 uur speling waarbij hij wat langer mag slapen en als dat in de nacht is, prima. Maar overdag zou ik zeker even om de 3 uur aanhouden. Bij BV zou ik ook om de drie uur aanleggen, zeker ook voor je productie.
Sommige baby’s melden zichzelf niet ondanks dat ze honger hebben. Ik zou overdag echt om de 3 uur voeden en snachts sowieso 1 voeding geven. Als ik zo even snel reken zit je nu dus maar op 5 voedingen per dag? Das voor bv echt weinig en grote kans dat je productie snel zal gaan dalen. Je word wss binnenkort ongesteld en dan gaat je productie ook vaak nog dippen, hou daar rekening mee. Even ter voorbeeld. D is 2 maanden en drinkt nog tussen de 8 en 10 x per dag. Overdag elke 3 uur maximaal.. soms zelfs 2 uur. S avonds clustert ze van 19:00 tot 22:00 uur en gaat dan de nacht in. Dan meld ze zich 5 uur later weer.
Hier is het helemaal bal met de krampen van R. Sinds een paar dagen is het niet oké meer, wij weten zeker dat het door de A.R voeding komt. Dat is zo dik, helpt top voor de reflux. Maar dit is zieliger. Ik lees ook veel goed over Hero comfort +. Voor krampen, spugen en ontlasting. Iemand ervaring mee? Ik ga ook overleggen met CB hoor. Benieuwd naar jullie mening. Soms zou ik het liefste over gaan op zijn oude voeding, de Hero nutrasense. Geen buikpijn, alleen spugen. Maar dat was beter te doen dan dit
Ik zou niet te vaak wisselen. Wordt dit de derde keer dat je gaat wisselen? Gemiddeld heeft het lichaam 2 weken nodig om te wennen heeft de kinderarts mij toen verteld. Het kan ook zijn dat je daardoor juist extra krampen krijgt. En daarbij is het natuurlijk sowieso piek van de krampen tot 6/7 weken. Hier begint het bij L eindelijk af te nemen behalve als ze dus net zoals nu 3 dagen niet poept…
Ik ben eind week 5 toen ik ruim een week niet meer vloeide in bad gegaan. En ik heb nu einde week 6 voor het eerst weer seks gehad. Verloskundige gaf inderdaad aan week niet meer vloeien/6 weken..
De kraamhulp en verloskundige zeiden allebei dat het niet hoefde. Ook van het consultatiebureau zeiden ze dat het niet.hoeft en dat we het gewoon even aanzien. Hij wordt echt niet wakker en drinkt dan ook niet, dit lijkt me ook niet goed. Hij komt nu in de nacht ongeveer na 5 uur.. Ik geef een combinatie van borstvoeding en kunstvoeding en Kolf ook
Dit klopt niet, Mijn schema is ongeveer zo 1. Half 9 2. Half 12 3. Half 4 4. 7 uur 5. Half 11 6. 4 uur 7. Half 9 En elk kind is anders natuurlijk
Ik geef ongeveer 500 ml aan moedermelk (dus gekolfd) en combinatie met kunstvoeding. En daarnaast leg ik hem dus altijd aan, aan beide borsten!
Hier zie ik dat het een beetje verkeerd had gezegd haha! Heb even goed in m'n app gekeken en nu blijkt dat hij wel wat vaker komt. Zoals jullie in de berichten hebben kunnen lezen! Haha dit is voor nu wel m'n laatste bericht hoor, sorry haah!
Wij geven nu Nan pro 1 met nutriton . Hij heeft ook wat meer krampjes , maar hij spuugt niet meer. Na deze bus Nan pro mogen we ook overstappen op Nan A.R . Heb gezien dat Nan Comfort er ook is . Deze zou tegen spugen en krampjes zijn.
Ik wil alleen maar helpen hè bedoel het niet lullig ofzo uiteraard is elk kind anders. Maar als die weinig groeit is het wel beter om hem wakker te maken voor een voeding. Hoeveel kv geef je naast de bv? Gewoon even nieuwsgierig hoor.. maar geef je dan eerst bv en dan kv er achteraan?
Ja ik geef eerst borstvoeding, maar daar ligt hij maar heel kort aan. En dan nog 100 ml ongeveer (ligt er aan hoelang hij aanligt) ik snap heel goed wat jullie zeggen hoor en nu ik terug lees, lijk ik gefrustreerd, zo bedoel ik het niet..het is niet de bedoeling.. dinsdag komen ze van het consultatiebureau en als hij dan nog niet goed gegroeid is gaan we verder kijken wat nodig is. Hij was ook niet heel erg afgevallen dus hoefde me nog geen zorgen te maken.. Soms geef ik hem ook 120 ml als hij niks aan de borst wil..l. heeft ook een kort tongriempje, dus mogelijk moeten we daar nog wat mee.. Gisteren heeft het het volgende gedronken Borst: 9.50 12.50 19.50 23.15 En dan nog Kolf of kunst 04.00 11.30 15.45 18.20 20.30 23.30 Even voor volledig beeld
ah kijk dat is al heel anders als ik dacht. Dat tongriempje kan een hoop schelen inderdaad. Misschien als die gekliefd word dat ie veel beter kan drinken aan de borst. Drinkt ie zijn fles wel goed? Vervelend hoor dat een voeding niet zo makkelijk gaat. Kolven lukt wel goed?
Haha had niet zo goed beeld neer gezet..sorry Jaa daar twijfelen ze over om te doen (kliefen) soms gaat de fles heel makkelijk, soms lastig.. Als blijkt dat hij te weinig uit m'n borst krijg, dan ga ik over op kv. Hoe jammer dat is. Kolven verschilt ook, soms maar 20 soms 70..niet heel veel dus..tis indd jammer, maar alles voor onze kleine man!
Idee is om terug te gaan naar oude voeding. We kijken dit nu bijna twee weken aan en wordt met de dag erger... niet te doen.