L. Drinkt 6 flessen en dan tussen de 90 en 130 per keer..en dan ook nog af en toe aan de borst. Hij is 4160 gram. Afgelopen dagen 560 590 600 605 670 Het wordt dus wel steeds meer
Hebben jullie honden of katten en hoe doen jullie dat met de kleinste? Van mij mag mijn kat niet bij K in de buurt. Dan gaat er bij mij een 'alarm' af zeg maar. Mijn man is daar veel losser in die zou de kat bijna op K laten klimmen. Wat ik altijd probeer te voorkomen. Hij zegt ook altijd van je bent te streng, maar ik kan er niet aan doen. Sinds ik bevallen ben , moet ik grof gezegd haar niet in mijn / K zijn buurt hebben.
Wij hebben een hond dus dat is iets anders, want meestal ligt T zo hoog dat ze er toch niet bij kan. Onze hond is onwijs rustig en snuffelt alleen een beetje. Maar als T in de wipstoel op de grond zit bijvoorbeeld of op een kleed op de grond ligt, dan laat ik in principe de hond niet uit m’n zicht. Als ze er rustig naast gaat liggen vind ik het niet erg maar dan ben ik er zelf dus wel bij. Geen ervaring met een kat maar op/over baby heen lopen zou ik ook niet tof vinden ..
Wij hebben juist de kat direct na thuiskomst van R laten ruiken aan R. Dit was een groot succes bij L. Onze kat is echt onderdeel van t gezin en ik vind het zelf voor het beestje dan niet te snappen wie dan mini mensje is. Na te mogen snuffelen zowel bij L en R was de kat helemaal rustig. Mag absoluut niet in de box en zou ze nooit alleen laten. Maar als ik R nu vast hebt komt de kat er heel lief naast liggen met zijn komt op R zijn benen. Met L was het nog keer dikke mik. Speelde ze op het speelkleed, lag de kat er naast. Nu zijn deze twee ook niet de scheiden. Heel bijzonder. @wondertjes1992 heb vertrouwen dat katten heel gevoelig zijn. Voelen alles haarfijn aan. Ook dat ze worden weg gehouden. Neemt niet weg dat ik je helemaal begrijp en zelf de kat nooit alleen zou laten met R.
Bedankt dames voor het delen over de flessen. Hou zouden jullie over gaan naar 6 flessen? R liet er steeds vaker vier uur tussen maar dit is over sinds een paar dagen... hij heeft gewoon echt honger na drie uur...
Hier 2 katten, die zijn bij ons ook echt deel van het gezin. Beide laten kennismaken met E zodra we thuis waren (door te ruiken) maar ik laat ze nu niet te lang alleen met haar. Ze zouden haar niet slaan of bijten, want het zijn super lieve beesten, maar je weet maar nooit. De ene sliep altijd op ons bed, die mag er nu niet bij. Het zijn toch dieren, en voor het zelfde geld gaan ze op haar buik staan - toch 5-6 kilo grote kater. Dus hier geen risico's.
Gisteren bij het cb geweest, en E is precies 4 kilo!! Ben super blij, ze at in het begin niet en viel de hele af en we waren na de kraamweek nog niet op haar geboortegewicht (3745) Ze ziet wel nog steeds een beetje geel (hebben jullie babies dat ook?) en heeft last van Laryngomalacie, wat soms echt doodeng klinkt.
Dan zou ik nog niet naar 6 flessen gaan. Als hij met meer voeding niet langer er tussen laat, heeft hij denk ik die voedingen nog dicht op elkaar nodig. Misschien na t weekend weer eens kijken?
Hier om 1:00 uur een fles aangeboden van 100cc en toen was de volgende om half 7 pas. Net weer 100 aangeboden, maar hij laat er dan 10 staan.
Hier ook twee katten. Zowel bij S als F aan hen laten ruiken bij thuiskomst. Daarna hebben ze er nog nul interesse in. Ze gaan er niet bij zitten of liggen. Pas nu S de leeftijd heeft dat hij een kommetje met eten mag geven of een snoepje, komen ze naar hem toe. Als ik F in de box laat slapen gaan ze er ook niet naartoe, ze volgen dan liever mij om te zien of er iets te rapen valt.
Eergisteren een foutje gemaakt in mijn dieet en ik heb het gisteren en vannacht geweten. F was zo onrustig, pijnlijke krampjes en veel scheetjes. Vannacht ook 2u wakker daardoor. Duidelijk dat ik voorlopig geen melk ei of soja mag eten.
Dankjewel om te reageren! Wij hebben K inderdaad op de grond gezet toen we aankwamen en toen geen interesse. Als ik met hem in de zetel zit om eten. Te geven etc dan komt ze aan mijn benen liggen dus geen probleem. Maar als zijn vader hem vast heeft dan moet en zal ze bijna op K gaan liggen. Mijn reactie is dan ook altijd van : schat doe die kat er af. Veel protest van hem van ja ik moet haar ook aandacht geven. Ja allemaal goed en wel maar niet als ze op hem ligt . Dan gaat K voor. Ze sliep ook eerst op ons bed , mag van mij uiteraard nu ook niet meer. Heb al veel protest van hem gehad. Goh mannen. Sorry voor mijn geklaag.
Wij hebben geen huisdieren. Vind 4 monsters meer dan zat @Mapje ah balen dat je alweer ongesteld ben! Dat is dan toch wel lekker van die 9 maanden ik kreeg weer eens geen meldingen snap er niks van.. D is nog steeds verkouden en hoest ook nog altijd. Wilde vandaag naar het cb inloopspreekuur om te wegen maar bij ons moet je daar schijnbaar een afspraak voor maken Dus dat word pas volgende week. verder zitten wij natuurlijk volop in het Sinterklaas gebeuren en dat zorgt bij de oudste 2 voor een hoop spanning en opstandigheid. Blij als die ouwe weer weg is.