Herfst wat een heerlijke(binnen) tijd

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetlove80, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb meer zin in de winter eigenlijk, lekker met sneeuw, kerstboom :D
    de regen is alleen lekker als je uit kan slapen met zijn 2tjes.. nou dat is echt al heeel lang geleden zeg

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik ben ook niet zo happy met de herfst eerlijk gezegd. ik ben meer een lente,zomer of wintermens. herfst met alle regen, wind, en alle griepjes en verkoudheden 3 keer per maand.( erg leuk met 3 kids...NOT... het halve psz aantal snotterd en is ziek zwak en misselijk.die steken mijn kind weer aan , die vervolgens de pubers weer aansteekt, die eigenlijk geen lessen kunnen missen van school, zeker de oudste niet.) en als klap op de bekende vuurpijl wordt mama weer ziek. en daarna beginnen we weer fijn opnieuw.nee, niet mijn ding. ik probeer het binnen wel gezellig te maken daar niet van. maar heb liever de zon of koud vriesweer met sneeuw en een lekker zonnetje ofzo.

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

BAH zegt dit genoeg :D

4. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ik vind het nu ook wel lekker zo'n dagje, heb net samen met dochterlief cupcakejes gemaakt, staan nu in de oven en die gaan we straks nog versieren. zoonlief ligt lekker te knorren en als ie dlijk wakker is gaan we nog ff lekker wandelen als het droog is. dan lekker eten maken en genieten van de cakejes en een avondje the voice met een lekker wijntje erbij!

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik vindt dit weer ook heerlijk.
    Ik heb gezellig kaarsjes aan, en ook warme chocolademelk gemaakt.

Deel Deze Pagina