herfst

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    het is weer herfst / koud!

nee heb nog steeds geen verwarming aan ;)
    heel af en toe eventjes om de kou uit huis te krijgen.

Wel heb ik het iedere avond koud...zo na het avondeten...brrr

mijn mannetje heeft gisteren dan ook heeeeerlijk ons winterdeken ingestopt!
    ik stapte in bed en viel zo in slaap heerlijk zon fris bedje met een lekker dik deken! :)

wat vinden jullie mooi lekker of leuk aan de herfst / winter...of juist niet?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Wat ik echt haat in de herfst is de regen!

Wat ik wel lekker vindt is om lekker op tijd in me warme bedje te gaan om lekker tv te kijken en tegen elkaar aan te kruipen.

3. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    oeh ja das ook zo fijn! :)

vind het ook altijd zo lekker knus!

4. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Bij ons gaat de verwarming (gelukkig) rond een uurtje of 17:00 weer lekker stoken. Ook de ochtenden zijn aangenaam door de klokthermostaat ;)

Wat ik leuk vind in de herfst is lekker door het bos lopen, bomen mooi gekleurd, door de bladeren lopen en een zonnetje dat probeert door de bomen te schijnen... heerlijk!

Regen=bah!

5. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Regen is wel lekker als je de deur niet uit hoeft, en je lekker in je joggingbroek op de bank kan hangen, kaarsjes aan, pepernoten erbij en een lekkere grote bak thee

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het niet leuk als het regend of grijs is.

ik vind het ook wel weer een erg gezellig periode lekker warm in huis kaarsjen aan dvd kijken lekker met een mok choco op de bank echt gezellig

7. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ik vind de herfst geweldig! Het kleurige bladerdek van de bomen, helemaal super. Kan ik echt van genieten. Ja, het liefst natuurlijk wel met een najaarszonnetje, hoewel ik regen niet zo erg vind.
    Het lekkerste aan de herfst vind ik dat je zo lekker kunt uitwaaien. Wat ik minder leuk vind is dat het weer zo vroeg donker is, maar dat heeft ook wel weer zijn charmes. Lekker met vriendlief onderuit op de bank filmpje kijken. Kaarsjes aan, kop koffie d'r bij.
    Of na een lange wandeling thuiskomen en dan lekkere chocolademelk met slagroom, mmmmm :p

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    :confused: hahaha

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier precies hetzelfde, heerlijk die herfst :D

Hier staat trouwens de deur nog wijd open hoor en de kachel is nog niet aangeweest.
    Heerlijk die frisse lucht :D

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

schaam schaam! ik het hier een zak choco pepernoten naast de laptop liggen

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

OOoooooww hou op! Je brengt me op ideeën. Heeeeeerlijk!

12. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    Ik heb ook iets met de herfst en winter. En regen vind ik alles behalve hatelijk. Juist heerlijk zo'n fikse regenbui waarbij het af en toe donderd : )

Ik vind de sfeer die de hersft en winter met zich meebrengt heel aangenaam. Lekker vroeg donker buiten, veel kaarsjes branden binnen. Warme dranken en lekkere soepen. En jezelf begraven in dekens op de bank of in bed...

Hier (in Marokko) is het nog lang geen herfst, mag zeker nog een maandje wachten....ben best wel een beetje jaloers op jullie Hollands weer.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik hou van de herfst.
    Mooie natuur.
    Weer sneller donker 's avonds.
    Ben ik dan ooke cht weer aan toe.
    En... ik ben jarig in de herfst :)

14. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.741
    903
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    brrr....moet niks van hebben van kou!Ben blij dat wij naar de tropen gaan verhuizen! \:D/

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb t bloedheet snachts het raam staat hier nog volop open en mannetje lief heeftt koud whahahaha
    nu dus chocomelk en banketstaaf op de bank mmmmmmmmmm

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb zelf niet zoveel met de herfst en de winter. afgezien van de regen en de wind, ben ik echt een buitenmens en vind het dus niet leuk als het vroeg donker is. hoewel het natuurlijk ook wel weer leuk is om binnen alles gezellig te maken. de herfst prima, maar dan wel zoals de afgelopen dagen. lekker zonnetje erbij en dan lekker de tuin alvast een beetje winterklaar maken.

liefs doris

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Ik leef altijd helemaal op met het weer van de afgelopen dagen :D Lekker fris buiten, geen wind en dan zo'n zalig zonnetje erbij, dat is echt mìjn weer. Dan heb ik overal weer zin in, m'n huis is dan ook in geen tijden zo lekker opgeruimd geweest 8) Toen ik mijn paard nog had, was dit ook het ideale weer om te rijden/trainen en daarna nog even heerlijk uitstappen in de vrije natuur en je gedachten lekker laten gaan, genietend van de stilte en mijn paard...

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

Die grauwe irritante saaie windstille grijze rotweerdagen heb je ook in de winter en de lente en de zomer hoor. Vind de herfst echt heerlijk! De zomer ook maar ik haat die hitte. En vliegen.

Lekker naar het strand, naar buiten met mijn mooie jas <3 en Lena lekker ingepakt, vroeg donker, kaarsen aan, wierookje, alle bomen die mooi verkleuren, de lekker kruidige lucht buiten, mensen die zich weer netjes aankleden (in elk geval bedekt), soms nog heerlijk terrasjesweer, zalig!

19. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    Ik hou van de herfst!
    Lekker fris buiten, lekker wandelen en dingen doen zonder dat je je eigen kapot zweet!
    En lekker gezellig sfeertje thuis in de avond inderdaad! En ook straks ook weer die lekkere zachte coltrui aan en dikke deken op t bed!
    Geweldig! En voor de regen hebben we gewoon een grote paraplu.

20. Hummel

Hummel Niet meer actief

Ik kijk vanaf de lente al uit naar de herfst, want dan mag ik bevallen. :)

Ik moet ook zeggen dat ik de herfst helemaal niet een vervelend seizoen vind. Ik vind de natuur op zijn mooist in de herfst.

Liefs Hummel.

Deel Deze Pagina