De koude avonden dus onder de wil blijven en blijven liggen de mooie gekleurde blaadjes aan de bomen de laarzen mogen weer aan, leuk onder je rok!
Het enige wat ik enigszins leuk vind aan de herfst/winter is dat we weer gezellig kaarsjes kunen branden omdat het vroeger donker wordt. En dat we lekker onder ons dikke dekbed kunnen slapen zonder ons bed uit te zweten. Voor de rest HAAT ik deze jaargetijden. Bah bah bah, ik heb er helemaal niets mee! Ik heb ook last van winterdepressie en die komt bij het eerder invallen van het donker en vooral na het terugzetten van de zomerklok op. Vreselijk vind ik het. Nee, doe mij maar lekker de lente, als alles weer opbloeit, als ik 's ochtends wakker wordt met het getjilp van de vogeltjes, als het weer warmer wordt, als de dagen weer langer worden... Heerlijk! Nog 6 maanden doorbijten dan maar....
Ik vind de herfst prima als het zonnetje nog een beetje schijnt en de blaadjes aan de bomen verkleuren. Lekker wandelen in het bos etc. Als het alleen maar regent en donker is, ben ik het snel zat. De verwarming is hier gisteren voor het eerst aan gegaan en ik doe Robin haar winterslaapzak aan, want anders is het net iets te fris in haar kamertje.
Ik vind het ook leuk, als je lekker thuis bent en het regent keihard buiten. En ik dan lekker op de bank met een deken en een warme chocomel met slagroom mmmmmmmmm
De geur van de herfst vind ik heerlijk! Als de blaadjes beginnen te kleuren gaat de natuur ook anders ruiken. En ik vind dat heerlijk! Zeker met zo'n lekker zonnetje erbij zoals de laatste dagen. Sowieso vind ik september eigenlijk de allermooiste maand van het jaar (we zijn niet voor niets in september getrouwd!)
Ik hou van herfst toen was terence geboren verder hou ik van herfst dat het de ene dag zon is en de andere(hopelijk droog maar wel lekker dat je gewoon je jasje vest aan kunt doen. REGEN in de herfst vidn ik maar nisk ,als je de deur uit moet,anders mag het van mij zondags regenen en lekker binnen met mien kerels filmpje kijken disney film met terence erbij anders wat anders en lekker warm gekleed. Winter hou ik alleen van als het sneeuwt of heeft gesneeuwd,dan krijg ik het gevoel dat ik weer kan ademen hahah voel me anders zo benauwd soms,en het is mooi wit en net alsof je ergens anders bent. en voor de kids ook zo leuk,die er van houden. sneeuwbal gevecht houden.ja soms wordt ik weer even jong
ik ben gek op de herfst omdat het zo lekker onstuimig is. Felle kleuren, heftig weer (óf fel zonnetje óf pokkeweer) en het ruikt zo lekker!
ik ben dol op de herfst! het is vaak nog niet te koud, en het is super om een boswandeling te maken en naar de bomen te kijken. ik vind herfstkleuren ook de mooiste kleuren van het seizoen. en als het gaat regenen, gezellig binnenzitten en naar het tikken van de regen luisteren, kaarsjes aan en een pot herfstthee!
Fikse regenbuien met donder vind ik heerlijk! Maar die vieze motregen die soms hele dagen aanhouden vind ik verschrikkelijk. Bovendien ben ik winterdepressief, dus nee hoor geef mij maar het zonnetje!
eerst een jaar naar Indonesie,daarna door emigreren naar Australie. Mijn man en ik zijn echte tropenmensen,die houden van een outdoorlifestyle.We kunnen niet wachten om te vertrekken.
Ik vind herfst ook altijd heerlijk vanwege de mooie veranderingen in de natuur. En lekker door het bos struinen op zoek naar paddestoelen en beukenootjes, kastanjes. Maar de lente is bij mij de grootste favoriet
Ik hou van de herfst en de winter! Kaarsjes aan.. verwarming aan.. feestdagen... met een dekentje op de bank.. warme chocolademelk..met de honden naar het bos toe en wandelen tussen de bladeren.. Love it..
Ik heb altijd een beetje gemengde gevoelens over de herfst. Mooie kleuren, kastanjes, bruintinten, lekker warme kleding, herfstthee, het huis veranderen met blaadjes etc en paddestoelen vind ik heel leuk. Maar de motregens, kou, regenpakken, uitgelopen make-up en soms verplicht binnenzitten vind ik dan weer niets.
De bossen in de herfst zijn echt heerlijk! Als het zonnetje schijnt en dan alle blaadjes,daar word ik lekker rustig van. Heb alleen een hekel aan de kou en vooral de regen,jeg! Maar ik vind de herfst een mooi seizoen.
het wordt voor mij de 2e x dus dat scheelt(ik heb al 2 jaar in de Pacific+1 jaar in NZ gewoond)en ja,als je van die lifestyle geproefd hebt... ik heb echt heimwee naar daar...
jaaa. herfst! heerlijk, ik ben toe aan de herfst. Lekker gure dagen, de winter op komst... En natuurlijk ook de mooie dagen, lekker door een gekleurd bos wandelen.. maar ja, dit jaar kan niks tippen aan ons herfsttoppertje (zie banner) ik kan niet wachten! t feit dat t nu herfst is, brengt het voor mn gevoel nog dichterbij, JOEHOE
Geef mij maar 30 graden hoor. Ben absoluut geen herfst of winter mens. Ga altijd op de fiets naar het werk en in de herfst of winter regent het, of heb ik tegenwind of sneeuwt het en durf ik niet te fietsen. Ook heb ik het dan altijd koud, maakt niet uit hoe hoog ik de verwarming zet, blijf het dan koud houden. Zou wel hele dagen kunnen slapen in de herfst of winter, terwijl ik daar in de lente of zomer echt geen last van heb. Groetjes Tamara.