Nou ik baal als een stekker. Zit nu in mijn 2e vakantie week en het heeft voornamelijk geregent. Het lijkt wel herfstvakantie. Ach ja nu is wel de kamer van zoonlief klaar kan hij lekker slapen op zijn nieuwe kamer. Hou ook wel van herfst en winter hoor maar niet als ik ZOMERvakantie heb
Ik vind herfst best leuk hoor, maar niet half augustus. Ook al hebben we al veel mooie weken gehad. Hier hebben we nog zijn we nog bijna 2 weken vakantie, dus een zonnetje zou nog wel lekker zijn. Als het maar droog is, van regen wordt je niet blij. Afgelopen zaterdag hebben we nog in zee gezwommen in Zeeland. Prachtige hoge golven en enorm veel wind voor (kite)surfen. Heerlijk! Het zeewater was alleen warmer als de temperatuur aan 't strand zelf. Toen we het 't water uitkwamen snel de fleecevesten aan.
Ik ben heel blij dat wij drie weken geleden op vakantie geweest zijn. Pff ik hou ook best van de herfst ja, maar dit gaat zo snel! Het kan nog wel weer mooi worden natuurlijk, hoop ik! En DL is vandaag weer begonnen dus maakt hier niet uit.
Eerlijk? Vinden jullie dat we een super voorjaar en zomer gehad hebben? Vind het eerlijk gezegd nogal tegen vallen. Andere jaren hebben toch wel minimaal twee "hittegolven" per zomer en is het langer erg warm. Ik heb fibromyalgie en doe het dus het beste op lekker warm weer en ben dan zo goed als pijnvrij. Nou, ik ben dit voorjaar/zomer bijna niet pijnvrij geweest. Dus een combi van te vochtig en niet warm genoeg... Ik ruk nog maar weer een aspirine uit de verpakking #baal
voor mij is het niet perse een goed voorjaar of een lekkere zomer als de temperaturen hoog zijn. Als het maar bestendig weer is en we lekker naar buiten kunnen. Liefst alle maaltijden ook buiten. Dat hebben we dus heel vaak gehad waar wij wonen. Maar misschien niet in heel NL, want ik heb ook regelmatig gelezen van wolkbreuken.
Ik snap dat mijn opvatting van een "goede zomer" anders is dan van de gemiddelde Nederlander. Maar zoals gezegd heeft dat meer een medische aard
ik begrijp je helemaal hoor. Ik zou het ook vervelend vinden als ik om mijn gezondheid liever hoge temperaturen zou hebben.
Ik doe meeeeeee! Bah bleg ulgh iel....! Niets aan dit herfstige weer. Ik hoop ook heel erg op nog een paar weekjes zomer. Deze zomer niet op vakantie geweest en 1 weekje was mooi weer... Daarna echt redelijk but! *probeert klaagmodes weer uit te krijgen*
Ik ben nu al helemaal ingesteld op de herfst, harde wind en waaien kan ik erg lekker van slapen, lichtjes/kaarsjes aan, huispak aan een warm bad. thee en chocomel tot januari vind ik dat geweldig na januari mag het van mij wel weer warmer worden of het nu nog weer zomer word zal wel een omgschakeling zijn
Jeetje.. ff omschakelen inderdaad Wat een piepweer. En dan nog te bedenken dat ik nog zo'n twee maand vrij. Wat moet 'k toch doen al die tijd, als 't buiten niet zo lekker is Hopen op mooi weer
Ik vond het voorjaar ook niet geweldig, zomer is op deze en afgelopen week na niet super, maar wel lekker geweest. Baal alleen als het niet najaar slecht wordt, dan hebben we zo'n lang najaar. Voor hetzelfde geldt wordt het pas in april weer beter. Bah, moet er niet aan denken.
Het maakt mij niet uit zolang wij in september maar mooi weer hebben in Frankrijk, dan zijn we op vakantie Vandaag hadden we een pyjama dag.. heerlijk binnen gebleven.
Eerlijk..? Ik hou er zo van. Herfst is mijn favoriete seizoen.. de sfeer.. gezelligheid..dekentjes. heerlijk
I LOVE IT!! Heerlijk op de bank met een plaid, kaarsjes aan. Overdag lekker even aan de poets, slaapkamer verven en met de kids bezig. Ik heb nu overigens vakantie en gaan vrijdag een week naar Texel en vind het eigenlijk niet erg dit weer als het maar niet de hele tijd regent. En een paar graadjes warmer mag ook wel, ik hoef geen warme zomer meer. En na de vakantie beginnen met de zolderslaapkamer.
Wat een schijtweer ja..kan de hele dag niets doen. Hopelijk is het morgen wat beter. Kan ik een eind fietsen misschien.
Ik vind het vooral onpraktisch. Ben niet zo goed voorbereid op slecht weer, de kinderen moeten ineens weer lange broeken aan en jasjes.. En ze passen niks meer, groeispurtje gehad denk ik. Ze zijn nu beide naar school dus ik scheur zo naar de stad..
Ik vind het ook heerlijk, das om en lekker uitwaaien aan de Ijssel, met een beetje regen op mn gezicht... kan zo wel uren blijven staan! Ook nu ik op mn werk zit en naar buiten kijk heb ik echt zo'n zin om een lekkere wandeling te maken. De zomer is niks voor mij, en ik vind dat ik mag klagen als ik het te warm vind Laat de winter maar komen, heerlijk weer die vrieskou inademen en een wolkje uitblazen... Hoop zo dat we sneeuw krijgen, mn dochter heeft nog nooit sneeuw gezien, afgelopen winter geen vlokje gevallen bij ons!
Wij zijn op vakantie op de waddeneilanden. Best een beetje sneu voor ons. Met een baby en een peuter is dit echt k weer, aan huis gekluisterd. We zijn gewoon gedwongen elke avond een glas port te drinken bij de kachel