Herfst....

Discussion in 'De lounge' started by taartje, Aug 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Vanmorgen dacht ik inderdaad dat ik wakker werd in de herft op een stormachtige dag!!!
    Tsjeee, en ik ml maar overtuigen dat als ik "straks bevallen ben ik mooi kan wandelen met de kids als het mooi weer is.
    Gelukkig geen "zomerkleertjes" voor de baby gekocht;)

2. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

Jun 4, 2013
    2,347
    993
    113
    Ik baal ontzettend van dit weer, maar goed we hebben September nog en vaak is dat nog een heerlijke maand, dus daar stel ik mij gewoon maar op in!!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik zit ook te wachten op een droge dag. Moet het zwembad nog schoonmaken en opruimen en dat werkt niet als het iedere keer regent.
    Verder sta ik nog een beetje in vakantie stand.
    Heb gisteren al wel 3 gastkindjes gehad en donderdag weer, maar de kids hoeven pas 1september weer naar school.
    Ik hoorde dat het na het weekend weer wat warmer wordt.
    Moet zeggen dat ik wel weer beter slaap nu de warmte uit huis is.

We maken er maar het beste van. We hebben mooi weer gehad toen we op de camping zaten en verder in onze vakantie weinig last gehad van de regen en wind. (Afgezien van vorige week toen we op de batavia gingen en alyssa bijna om waaide op de boot zijn)

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind het vreselijk! :D ik ben echt in het verkeerde land geboren volgens mij. Van mij mag het 10 maanden zomer zijn en dan 2 maandjes 15 graden ofzo :p
    Lijkt me heerlijk om nieuwjaar te vieren in bikini op het strand of met een lekkere barbecue.
    Opwarming van de aarde zeggen ze dan. Jaaaaa waar is die dan? :p

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die het fijn vind dat het koeler is :) Kijk er ook al naar uit om mijn laarzen terug te kunnen aandoen :)

Slapen is zoveel fijner om nu zo heerlijk onder het dekbed te kruipen... :) Ben echt geen zomermens, 21° is voor mij meer dan genoeg!

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Vind het ook maar niks hoor, dit herfstweer. Als het in ieder geval maar droog zou zijn, dat zou al heel veel schelen. Het is in huis inmiddels ook gewoon koud, zo koud zelfs dat de verwarming vanochtend aan is gesprongen (en nee, die staat niet op 22 graden ingesteld ;)).

7. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

Nov 16, 2009
    3,000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik vind het zelf ook helemaal niet erg nu eigenlijk.
    Alleen sneu voor mijn kindjes. Die hebben nog vakantie en willen zo graag het nieuwe zwembad uittesten.

8. potjesoep

potjesoep Bekend lid

Apr 13, 2014
    713
    0
    0
    is het niet zo al 2 weken ? ja de zomer is voorbij maar wie weet wat eind augst en sept wel niet brengt ,, maar ja nu is het echt K.. weer :D

heb ook nog niets om aan te trekken al mijn warme kleding pas ik niet meer ihihihih :D

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Blegh, ik baal er echt van! Vanochtend was het beneden maar 19 graden, niet te geloven, moet bijna de verwarming aanzetten in augstus grrrr. We hebben lange mouwen aan vandaag, niet te geloven, dit kan ook alleen in Nederland.

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,545
    3,057
    113
    Haha ik vond het idd ook koud in huis, zou bijna de verwarming aan zetten

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee hoor, zo'n beetje heel Noord west europa heeft er last van.
    Volgende week wordt het wel weer lekkerder zag ik.

Vind de nachttemperaturen wel weer erg fijn, slaap in ieder geval stukken beter.

12. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,151
    3,027
    113
    Nederland
    Bah ik wil ook nog ff zomer. Zijn net verhuisd naar een huis met tuin kan dochter nog steeds niet buiten spelen.:(
    En het is nog in onze vakantie ook! Hebben ookal 12 dagen geen tv door de verhuizing, bah, rotvakantie zo:p

13. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik heb vandaag de openhaard aan gestoken. Echt waar. Koud.

14. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

Jun 5, 2011
    1,180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Jaa echt koud.. heb al paar dagen lange mouwen aan.. Heb Emma dr lange mouwen ook maar weer uit de kast getrokken, + haar pyjama in plaats van een nacht hemd :)

Brr, zit ook lekker elke avond, en soms smiddags lekker met een dekentje op de bank, zo komen we de dag wel weer door haha

15. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Mijn zoontje heeft nog vakantie en ik vind het echt niet leuk zo:( Ik heb volgende week vrij maar met dit weer heb ik helemaal geen zin om vrij te zijn...
    Het hoeft geen 30 graden te zijn, maar hier heb ik ook nog geen zin in.
    Knus met kaarsjes en al die dingen, dat kan nog lang genoeg.
    Maar goed ik ben dan ook een zomertype en niet geboren voor koud en nat grijs weer:)

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hier ben ik dus ook bang voor, als je last hebt van zware winterdepressies dan is dit weer in aug echt hel.:(
    Het idee dat ik nu al niet meer van de warmte kan genieten, daar krijg ik het echt benauwd van.

17. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Landal Landgoed 't Loo??

18. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

Volgens mij ben ik een van de weinige die dit weer helemaal niet erg vind ;) ik heb liever dit weer dan dat hele warme weer :(
    Ik hou ook van herfst haha XD

19. MZS

MZS Fanatiek lid

Mar 7, 2014
    1,605
    0
    0
    Home sweet home
    ik hou van de herfst maar nog meer van de winter :)
    kan niet wachten tot het gaat sneeuwen

20. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

Sep 25, 2008
    3,327
    298
    83

Share This Page