Wij hadden hem, ongeveer twee jaar. We hebben hem vorige maand ofzo weggedaan. De bekleding ging pillen, in het begin kregen we dat nog wel weg met zo'n pluistondeuse maar het werd echt te erg. Kon voor m'n broer nog wel een ronde mee, maar ik vond het niet netjes staan.
Wij hebben hem gehad maar paste toch niet goed qua ruimte in ons huis, nu hebben we de twee en drie sits van Aberdeen . Bewust dezelfde genomen omdat we ontzettend tevreden zijn. Na drie jaar zitten ze nog steeds heerlijk, geen doorgezakte plekken en hier is geen pil in de stof te bekennen. We hebben ook een poes die tijdens haar gekke vijf minuten haar klauwen nog wel eens in de bank wil zetten, maar daar is niks van te zien. Ik vind het top banken voor een hele mooie prijs , plus dat ze vaak in de aanbieding zijn. Scheelt al gauw 100,-.
Hier een andere bank van leen bakker en die is binnen een paar maanden kapot. Veren zijn over de helft van de bank al geknapt en wij zijn echt geen 10 tonners. Wij slaan leen bakker voortaan over wat banken betreft.
Ik neem aan dat je wel terug bent gegaan? Wij hebben ook een leen bakker bank best een dure voor hun maatstaven maar nu kraakte 1 bank heel erg dus gelijk gebeld kwamen ze gewoon thuis maken.
Enige nadeel met die banken is dat je door de stof heel snel van die pluisjes gaat zien op de bank, wat echt niet mooi is....