Ik heb het idee dat het ondertussen al 10 maanden herfst is dus nee ik kijk niet uit naar de herfst. Ik wil mn zomer terug...
Ik vind de herfst een mooi seizoen, maar ik hoop toch echt nog op een mooie nazomer. Ik mis dan wel een beetje onze open haard… ik wil wel meer sfeer dmv kaarsen in huis, maar alles aan decoratie wordt gesloopt door peuter. Ik vind het eten en de rode wijn ook wel heel lekker! Stoofvlees, stoofpeertjes en heerlijke wijn… maar nu nog even genieten van de witte wijn en zon!
Dat was vorig jaar! We zijn 14 september 2020 getrouwd en het was iets van 32 graden, echt bizar. Was wel heerlijk, dat zonnetje!
Ja heerlijk... En als 't mag.. Graag met bed tijd heerlijk regen tegen 't raam met wind.. Slaap der zo goed op hahahah
Ik heb er ook helemaal zin in! Prachtig seizoen met al die kleurtjes! Iemand nog tips voor lekkere geur kaarsen voor in huis?
Ik dacht dat dit een sarcastisch topic was, aangezien het echt herfst weer is. Maar ik hou ook van herfst, en winter, en lente. Zomer gewoon niet. Sla maar over. Mis nu wel een beetje de lente dit jaar, maar he zolang ik kan klagen over het weer gaat het prima hier.
Ik ben niet zo van de seizoensdecoratie.. behalve dan met kerst. Meestal gaan we ergens eind september/ begin oktober naar het bos, ons zoontje neemt dan vanalles mee naar huis en daar maak ik een herfst schaal van, bij ons op dorp ook een aantal mooie kastanje bomen dus dat is ook altijd een feest om kastanjes te rapen Ik hoop nog op een mooie nazomer met wat mooie zonnige en warme dagen. We zullen zien.
Ik vind alle seizoenen wel iets van charme hebben.. maar herfst en winter vind ik dan het minst lang leuk.. een weekje goede herfst, en een weekje strenge winter vind ik leuk.. Maar ik ben een lente en zomer persoon.. dus ik ben dit jaar nog niet verwend! Ergens hoop ik op een mooie nazomer, maar die maakt het slechte voorjaar en zomer toch niet meer goed.. als ik weer werken ben en de kindjes zitten weer op school geniet ik toch minder van het mooie weer..
Ja heerlijk Vooral als ik nu naar buiten kijk Heerlijk de kaarsjes aan, thee, en Netflix of Disney kijken Lekker in huis omrommelen, puzzelen etc i love it
Ik dacht: dit is een topic van iemand die baalt dat de hele zomer dit jaar is verregend, maar nee. Hoe kunnen jullie allemaal zin hebben in herfst TERWIJL HET AL SINDS MAART HERFST IS? Ik als zomermeisje baal echt enorm. De blaadjes aan de bomen worden al oranje, en ik heb de afgelopen maanden welgeteld twee keer een zomerjurkje aangehad Dus nee, ik hoop op een kokend hete nazomer, want ik kan niet in deze coronashit ook nog eens alleen maar maanden aan regen hebben, ugh.
Ik voel me altijd het beste in de herfst. (Eind september tot begin december)heerlijk gezelligheid,kaarsjes,decoratie,kastanjes zoeken,. kacheltje aan. Maar ik wil eerst nog zomer! Dat hebben we totaal niet gehad
Nee ik vind herfst verschrikkelijk. Koud, donker, guur. Oktober gaat nog wel, maar november is echt uitzitten. December is dan wel weer gezellig door alle feestdagen, en dat werkt door tot januari. En dan moet je februari weer uitzitten. Van mij mag het na oktober weer maart worden. Enige positieve aan de herfst: appeltjes, noten en pompoenen!
Herfst?! Ik zit hier nog bij ons zwembad te chillen met 35 graden. Daarna hoop ik op een lange mooie warme nazomer en vanaf november mag het van mij herfst worden, als in echt herfstweer. Tijdens de herfstvakantie hebben we een paar keer 20+ graden gehad in de Benelux en dat beviel mij prima. Heerlijk in het bos wandelen met de herfstkleuren en geuren, maar dan in je shirt.
Van mij mogen we dit jaar herfst overslaan. Met een beetje mazzel krijg ik alleen een herfst-dip maar het kan zomaar in een depressie en een opname uitlopen. Zou fijn zijn als ik dit jaar eens gewoon thuis blijf.