Herfst!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lindy92, 18 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Oh nee alsjeblieft zeg. Het is voor mij nu al herfst genoeg.
    Ik hou van mooi weer, al hoeft 30 graden nou ook weer niet.
    Deze zomer is zo deprimerend dat ik er serieus over nadenk om volgend jaar op vakantie te gaan naar een warm land. Ook al gaan we volgend jaar nieuwbouwen en kost dat ook klauwen vol met geld.

Ik hoop ook op een goede nazomer tot eind oktober ofzo.
    Wij zijn 4 september 6 jaar getrouwd en toen was het die dag ook maar 17 graden. Gelukkig hebben we het droog gehouden totdat we het gemeentehuis uitkwamen en naar de feestzaal gingen. Daarna heeft het de hele avond geregend.

nizzie86 vindt dit leuk.
  2. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Ik hou van de herfst!!! Ook van de andere seizoenen hoor (ik hou echt niet van hitte dus deze zomer is voor mij echt heerlijk) , maar de herfst is echt favoriet.
    Met een dekentje op de bank, kaarsjes, hete thee, speculaas en kruidnootjes, de heerlijkste stoofgerechtjes, vers gekookte appelmoes met heel veel kaneel, stoofpeertjes, bolchrysanten in de tuin samen met heide en kalebassen, een herfstschaal op tafel, herfstdeco in huis, boswandelingen onder de mooiste kleurende bomen die er maar zijn, kastanjes zoeken, eekhoorntjes spotten, kleding met mooie warme kleuren weer aan (ik hou echt niet van zomerkleding haha), dikke zachte huissokken etc etc. I❤️ it

Cobon en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

4. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.040
    2.906
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zat gisteravond sinds lange tijd aan een kopje kaneel thee (dat drink ik alleen als ik het koud heb). Het voelde en rook ook echt als herfst. Ik vind het altijd prachtig, de mooie kleuren, de eekhoorn die eikeltjes komt begraven in de tuin. Ik kan dan ook niet goed tegen zomerhitte, dus deze zomer was voor mij ook prima!

5. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.442
    21.830
    113
    Hier wordt het ook zo langzaamaan herfst. Al is herfst hier wel heel anders dan de Nederlandse herfst, alsnog lekker warm maar niet meer stervensheet.
    We hebben nu eindelijk eens regenbuien na maandenlange droogte, maar alsnog wel lekkere temperaturen (vandaag maar 31 graden! Sorry @Cin85 :roflmao:). Qua fruit wordt het ook duidelijk herfst: er zijn nu appels en cactusvruchten te koop, en pas hebben we zelfs de eerste dadels gekocht.

Herfst in NL vond ik nooit fijn maar hier vind ik het een heerlijk seizoen.

Cin85 vindt dit leuk.
  6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.442
    21.830
    113
    We hebben trouwens ook echt een reuzepompoen hier liggen! Ook zoiets leuks van de herfst. (Helemaal om op te eten, Halloween vieren we niet.)

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Als je het zo vertelt lijkt het wel een sprookje :cool:

8. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Dat is het ook! :roflmao: :roflmao: :roflmao:

9. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland

Zo voelt het ook echt voor mij haha. Ik hou echt heel erg van de herfst. Ook van de winter trouwens. Maar die mag nog lekker een tijd wegblijven. Eerst genieten van de herfst.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    Ohjaaaaa herfst!!!
    Heerlijk:)
    Koud, nat en weer energie!!!

Nu moet ik zeggen dat dit echt een topzomer was voor me:)
    Maar.... Onze vakantie moet nog beginnen. Dus nog even een paar dagen droog en een zonnetje. En dan mag de herfst echt losbarsten.

Als ik ergens niet tegen kan is het dat na onze vakantie ineens nog echt zomer wordt..
    Haha dat kan ik innerlijk niet verwerken.

11. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.990
    6.989
    113
    Vrouw
    Kwam ik vandaag tegen :roflmao:

CC3226E4-DEFC-4185-A9D8-F499A1BBF5F2.jpeg

Anouk2005 vindt dit leuk.
  12. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.872
    113
    Vrouw
    Ik hou van de herfst en winter! Word ook echt heel blij van het weer nu. Kan ook echt niet wachten totdat eind September de Kerstshows beginnen ❤:D

Deel Deze Pagina