Nadat ik 2 jaar geleden mijn enkel brak kan ik niet veel schoenen meer aan. Ik ben uitgeweken naar het duurdere segment en dat is ook al een uitdaging en dan heb ik ook nog graag een paar kleuren zodat ik kan variëren en vind ik lang niet alles mooi. Oef.100 euro is niks. En jullie?
gemiddeld 60 euro per paar. ik koop de duurdere schoenen voor mezelf altijd in de uitverkoop. dan zijn het iig nog leuke prijzen voor een goed paar schoenen
ik haal altijd dure schoenen in de uitverkoop. Laarzen haal ik na het seizoen en leg ze weg voor de winter erna. Meestal betaal ik rond de 50 euro voor laarzen (die dus gemiddeld rond de 200 euro hebben gezeten) Zomerschoenen idem dito, daar betaal ik nog minder voor. Heb deze zomer hush puppies sandalen gehad voor 15 euro
dat verschilt, over het algemeen gemiddeld 50 euro. Maar 1 keer heb ik 150 euro voor een paar laarzen uitgegeven, doe ik echt niet zomaar. Maar ik heb hele smalle kuiten en ik wilde een paar mooie lange zwarte laarzen en deze zaten als gegoten. Ik heb ze nu al wel 10 jaar
Met korting probeer ik rond de 60 euro te blijven, omdat ik het leuk vind om af te kunnen wisselen en iedere winter wel 2 a 3 paar wil kopen. Aangezien ik ook graag ieder seizoen nieuwe kleding wil, blijft het op deze manier nog betaalbaar.
Uhm sowieso een paar laarzen ca 100 euro. Dan nog wel twee a drie enkellaarsjes samen 150. Dus 200-250 en dan in de zomer iets van 100-200? Dus meestal vind ik rond de 100 wel schappelijk. Per paar. Plus dan nog wat goedkopere voor de afwisseling
Wisselt, in ieder geval een goed paar van tegen de 200 euro (of 120-150 in de sale, brede voeten en daardoor weinig keus en in de sale alsnog duur), verder wat 'goedkopere' van 50-60 euro. Het ene jaar koop ik van de goede schoenen nieuwe winterschoenen, het andere jaar nieuwe zomerschoenen.
En ik heb pas nog een paar Daniel hechter instappers (college model) gekocht voor de herfst. Waren opgekochte modellen uit failissement. Normaal kostte deze schoenen bijna 300 euro, ik heb er maar 5 euro voor hoeven betalen Daar wordt ik wel heeeeeeeeeeeeeeeel blij van. Voor mijn dochter voor de winter daar haar laarzen gekocht; ook van 140 naar 25 euro.
Laarzen en enkellaarsjes ongeveer 200-300 euro per paar. Pumps en sneakers 100-150 euro per paar. Hoeveel ik in een jaar koop hangt af van hoeveel leuks er is.. Ik compenseer dat wel weer in de zomer. Dan geef ik een stuk minder geld uit aan schoenen.
Ik heb geen budget. Ik heb heel veel schoenen variërend van 60 euro tot meer dan 250 euro. Verschilt ook heel erg hoeveel ik koop. Ene winter 5 paar, andere winter maar 1. Eigenlijk maar net wat ik zie.
In de uitverkoop kan ik ook al niet slagen. Wel jammer. In de zomer is het nog lastiger. Ik loop dan vooral op Birckenstock slippers en als ik lang moet lopen trek ik sneakers met memoryfoam aan. Welke merken vinden jullie heel fijn? Ik heb nu een paar laarsjes van Rieker besteld en van Sacha. Nog even afwachten of het wat is. Zo niet gaan we een grote stad opzoeken. In mijn woonplaats heb ik alle schoenenwinkels al gehad.
Tussen de 15 (Clarks sandalen of mustang gympen sale) en 125 euro (Wolkys waar ik dan wel een jaar of 5 mee doe). Heb maat 44 dus niet veel keuze helaas...
Z'n 200-300 per jaar aan schoenen. Meestal wel rond de 100 per paar en koop zeker paar keer per jaar schoenen.
qua laarzen vind ik wolky's fijn, al voel ik in het begin altijd de naden....maar eenmaal ingelopen vind ik ze fijn. ik heb ook een paar ecco's met hak, die lopen wel fijn, maar toch niet heel praktisch voor de hele dag, ecco's die laag zijn heb ik wel eerder gehad vond ik fijn lopen. Verder hush puppy's, voor nette schoenen heb ik vaak Hogl en Via vai. Ik heb ook nog Schneider schoenen, die zitten ook heerlijk en durea's droeg ik vroeger, dat zijn ook hele goede schoenen/laarzen.
Ja, ik heb echt een schoenentic. Daarom koop ik altijd in de uitverkoop anders wordt het wel een heul erg dure hobby Ik heb denk ik wel 60 paar schoenen en 5/6 paar laarzen. En ik koop ze ook niet bij een van Haren of Schuurmans.