wij zijn donderdag tot een uur of kwart over 6 in groningen ivm een seminaar die vriendlief moet volgens ivm studie aan de RUG. Moeten dus daarna nog van Groningen naar Enschede, dus hoop dat de storm nog even op zich laat wachten!
trouwens, dat is dus hetzelfde als toen in Januari 2007, met die weeralarmen en verboden om de weg op te gaan etc, met die achterlijk harde storm.
Wel lekker z.n wintje even de laaste bladeren van de bomen en ja het heeft ook wel iets. Heb er geen hekel aan maar er moet geen schade of zo zijn.
Vorig jaar viel het wel mee. Maar inderdaad, toen waaide het ook zo hard. Alle schuttingen lagen om ( maar we zijn goed verzekerd Waai om schutting, waai om! Dan kunnen we een nieuwe kopen. )
Ja of vorig jaar vlak voor kerst een dik pak sneeuw haha. Lekker met je hoogzwangere buik not deze vorige winter. Heb bijna geen stap meer buiten de deur kunnen zetten door die rotsneeuw.
vreselijk die dikke laag sneeuw.. Toen ik ben bevallen was het -18 echt niet grappig als je dan 20 minuten in de auto moet zitten en eigenlijk niet zo snel kan rijden i.v.m. gladheid..
Die was echt heel erg.. Zat op mijn werk destijds waar toen een bouwkraan omviel.. later liep ik op utrecht centraal waar je zowat van het peron afgeblazen werd. Stond er een man met een dikke bril, vloog die bril van zijn neus af.. onder een trein! Vent helemaal in paniek want hij zag natuurlijk geen drol, bril waarschijnlijk kapot.. pff
was ook Wk 10. Dus denk dat deze wel meevalt, hier staat overal wk 5 aangegeven en de barometer zegt; harde wind op komst. Geen storm.
nou dat was wat toen zeg. om 6 uur was ik op de brandweer kazerne en om 2 uur in de nacht was ik thuis! twas zelf zo erg dat we op een plein aant zagen waren en dat achter de wagen dus mischien 10 meter verder op nog een boom viel!
Verschillende weermodellen zetten nog steeds op een storm in. De 1 wat heftiger dan de andere. 10 bft op de wadden en langs de kust, 8 a 9 in de het binnenland, met flinke windstoten. Ben benieuwd wat er van uit komt. Dat het harder gaat waaien is een ding dat zeker is