ben ik de enige die er bang voor is?? ik denk dan oooh jeeh als mn dakpannen maar blijven zitten enz hahaaha of als er maar geen boom op de auto waait
Het begint hier ineens best hard te waaien, en op buienradar komt ontiegelijk veel regen aan. Ik hoef gelukkig nergens naar toe.
Dat wordt echt niet leuk met Sintmaarten vanavond Heb al regencapes voor de kinderen gekocht, maar ja, regen én harde wind is meestal dramatisch voor het Sintmaarten lopen...
Sint Maarten wordt hier niet gevierd, maar wel sneu voor die kids.. Ik wil geen storm want ik moet vanavond werken en ik moet op de fiets...ik waaide van de week al bijna van mn fiets af.
En ik wilde nog wel naar de markt gaan vandaag, nou echt niet waait mij veelste hard, en kans is groot dat er aantal kraampjes er niet eens staan >.< bah
Hier in huis is het storm hihi, telt dat ook? Buiten valt me mee, we zijn wel wat gewend in het hoge noorden hier.
Hier is't al lekker heftig aan 't stormen, maar dat zijn we hier in Zeeland een beetje gewend hè. Ik moest vanmorgen ook op de fiets naar 't werk en toen ging het nog, maar terug was minder leuk met regen en harde zijwind. Een geluk dat ik wat zwaarder ben nu ik zwanger ben, waai ik niet van de fiets in elk geval! Net nog even met de hond geweest en vertik het voor de rest van de dag om naar buiten!!
Volgens de kaarten is dit briesje het begin pas. Toppunt ligt waarschijnlijk in de avond/nacht. En ook hier aan de kust zijn we wat gewend, ik hou wel van een goede herfststorm.
ik hoop zo dat het meevalt! bij de laatste storm kregen we een trampoline van 4 mtr doorsnede in de tuin gewaaid. hij kwam van de achterburen die een 10 mtr verder wonen, kan je nagaan. ook vlogen de dakpannen echt van het huis, de golfplaten van de veranda had barsten en zo kan ik nog wel even doorgaan..... kortom ik hoop zo dat het mee gaat vallen!! joyce
hier valt t allemaal nog mee.. het waait.. en t regent...maar veel meer ook niet.. zal ook wel meevallen hier.. vooral aan de kust wordt t heftig heb ik begrepen.. ik woon aan de andere kant.. scheelt een boel.. vind t ook wel jammer.. hou dr wel van..
Hier waait het een beetje en miezert het nu. Het hoeft van mij niet te gaan stormen. Moet rond 16.00 uur nog in de auto terug naar huis. Als het dan zo nodig moet stormen, dan maar aankomende nacht, als ik in mijn bedje lig en Sint Maarten afgelopen is!
Hier waait en regent het aardig, net Mike naar de psz gebracht. Gelukkig heb ik een regenkap voor de 2lingwagen, dus alleen mama was nat Hoop dat me vriend beetje op tijd thuis is kan ik straks met de auto. Vanavond moet ik alleen met de auto naar Rotterdam, dat vind ik minder...
Moet vanavond ook nog weg, hoop dat het een beetje meevalt allemaal, het ziet er wel guur uit buiten!
Begint hier ook al lekker te waaien hoef niet meer weg vandaag, heb alles vanmorgen al in huis gehaald.. Heb de lampen aan in huis, zo donker.. Heerlijk..