Hier is het inmiddels ook begonnen met waaien en regenen Dat word straks maar naar het winkelscentrum met de kids om sint maarten te lopen.
Als ik zo naar de buienradar kijk hebben de SintMaarten kindjes vanavond misschien toch nog geluk. Wel een harde wind, maar het lijkt straks verder wat op te klaren.
hier is er er niets aan de hand je een beetje regen maar verder als dit DE storm is dan mogen ze de betekenis van het woord ook wel eens aan passen
Hmm ben benieuwd hoe erg het is, moet er zo toch echt effe door naar de winkel en met de hond. Maar effe goed aankleden!
Dat er bij jou niks aan de hand is, betekend niet dat er elders in het land ( aan de kust ) ook niks aan de hand is Hier waait het behoorlijk, mijn conifeer op stokje is omgewaaid Vooral die windvlagen zijn niet leuk, net de krant gepakt en had moeite met recht lopen. Maar goed, wat de doen zo met Sint Maarten Mijn man is niet thuis, dus ik moet de kleinste mee nemen. Ik hoop dat hij met de buurvrouw mee kan, maar die wist het ook nog niet zeker. Als die niet gaat, dan moet ik wel naar buiten hoor. Nathan heeft zo'n mooie lampion gemaakt, kan ik niet maken om binnen te blijven.
Hier (midden nederland) gaat het heel erg tekeer! Zware windstoten, buiten de harde wind zelf al en daarnaast ook flinke regenval. Ik moet zo echt nog even een rondje met de hond doen, maar het is echt bar en boos hier!
Hier in Breda valt het erg mee (bij mij in de buurt althans) Regen en het waait, maar geen storm gelukkig. Had voor alle zekerheid maar wat spullen in de schuur gezet, maar was niet nodig.
nou hier mn plu toch echt kapit gewaaid net. tis hier echt wel erg hoor. waaien nog net niet weg haha. maar door de kou. regen en harde wind is t best een vies iets buiten.
hier gaat het flink tekeer. veel regen e behoorlijk harde wind. ik hoop dat het dak (van golfplaten) van mn bijkeuken blijven liggen, ze klapperen al aardig. met die storm in 2007 bracht een collega me naar huis en voor haar gemak zei ik heel stoer dat ze me wel bij de school af mocht zetten (40meter bij mn huis vandaan). ben 5minuten bezig geweest om thuis te komen en moest me vasthouden aan het hek omdat ik anders omwaaide. maar toen is mn dak ook blijven liggen op de bijkeuken dus ik denk dat het deze keer ook wel gaat lukken. idd heel zielig voor iedereen die sintmaarten loopt. heel veel succes en probeer er ondanks het weer een beetje van te genieten. hier doen ze niet aan sintmaarten maar anders kregen de kinderen van mij een extra snoepje vanwege het weer. ook iedereen die vandaag of morgen op de fiets moet heel veel succes en doe voorzichtig. ik heb al besloten dat ik de 6km naar mn werk niet ga fietsen maar dat ik de bus wel pak. liefs doris
Hier gaat het flink tekeer! (omgeving Eindhoven) Ik ga dadelijk ook niet fietsen,kan net zo goed lopen kom toch niet vooruit.
Hmmz en het wordt alleen maar erger. Zwaartepunt ligt op vannacht. Ben benieuwd. Wij hebben heel even Sint Maarten gelopen, baby goed ingepakt en Nathan ook. 5 huizen gedaan en toen had hij geen zin meer
hier doen ze niet aan sint maarten heerlijk haha.. hier waait het ook flink.. regent niet erg, meer miezeren..
het waait en regent hier behoorlijk. Manlief gaat normaal altijd op de fiets naar de fc, maar is nu toch maar met de auto. Fietsers komen geen 'trap' vooruit
hier waait de wind ook flink door de bomen... wij lopen morgen hoop dat het dus wat beter word. slaapt wel fijn altijd vind ik zo lekker guur buiten en dan in je lekre warme bedje
hier hadden we net ook nog een flits en een donder erbij zitten net toen we alyssa naar bed brachten. gelukkig bleef het bij die ene want alyssa had gelijk alle voelsprieten op scherp staan en wilde gelijk weten wat het was en wanneer de wolken weer vriendjes zouden worden. (bij onweer zeggen we dat de wolken ruzie hebben) ik hoop dat het wat rustiger gaat worden want ik vind het echt helemaal niks als het zo tekeer gaat als ik in mn bed lig. we moeten bovendien ook nog wennen aan het feit dat we nu door de nieuwe vaste zoldertrap alles beter horen. liefs doris