Slechte ervaring airbnb

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mybrand2018, 23 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Hallo

Ik heb voor het eerst vorige week via airbnb geboekt voor een appartement voor 27euro perdag dat kwam uit op 270 euro voor een weekje heel simpel maar dat maakte ons niks uit.

Eenmaal geboekt kreeg ik een berichtje dat wanneer wij de sleutels zouden op halen bij een borg van 300 moeten betalen en handdoeken a 6 euro op wij zijn met ze 6en en ook nog belastingen moeten betalen

Ik berichte terug dat dit niet conform de regels zijn van airbnb en vroeg om uitleg echter reageerde ze niet meer nu sinds vrijdag .Waarop ik de hul van air bnb heb ingeschakeld deze adviseerde mij even te wachten tot gisteren avond omdat dit dus niet mag buiten hun platform om geld overhandigen

Gisteren avond berichte ze me dat ze hem om annulering zouden vragen en als die binnen 48uur niet reageerd ik me volledige reissom terug krijg alleen ben ik er niet helemaal gerust op .wat als ze toch reageren ? En dan een akkoord geven zonder eventuele borgsom en dan kom ik daar en is het een hoop gezeur

Ik baal er zo van wij gaan al in oktober dus had al een auto en tickets geregeld en nu dit

Iemand tips ?

Gaat trouwens om spanje

2. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Heb je al iets gehoord?

3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Airbnb....zo lang alles goed gaat, top bedrijf, maar er hoeft maar 1 haar dwars te liggen en je bent MAANDEN verder.

Het bedrijf is heel snel gegroeid en het lijkt wel of ze het niet aankunnen. Ik hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mij. Suc6!

4. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Ik heb al 13x via Airbnb geboekt en echt nog nooit problemen gehad. Dus je hebt net een rotte appel gevonden denk ik.

Deel Deze Pagina