welke centerparcs (of ander park) met kleine baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door knor1981, 25 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Wij willen graag over een paar weekjes een weekend / midweek weg. Even lekker met zn drieën zonderen werk, huisdieren andere mensen enz.

Ik wil graag ergens naar toe waar je kunt zwemmen met een baby van 8 weken, dus met speciaal baby zwem uurtje ofzo. Verder moet je in het huisje een box Hebben en het liefst nog meer baby gerelateerde dingen zoals bedje en waskussen.
    Zou leuk zijn als er ook iets van een indoor midgetgolf baan of boeking baan ofzo is.

Nederland of België zou leuk zijn.

Iemand tips of ideeën

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Bij alle center parcs parken zitten de dingen die je opnoemt wel.. Babybedje, babystoel, in de ochtend is er meestal babyzwemmen (voor opening zwembad)..
    Zelf ben ik erg fan van Huttenheugte en Heiderbos van Center Parcs. Mooi zwembad en ook overdekt leuke dingen.

3. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ik vind park sandur echt een aanrader! Klein zwembad apart babybad en heel rustig heerlijk :D

4. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Newborn boerderij in hof van Saksen. Mooi huisje met babykamer (hangwieg, ledikant, commode, diaperchamp, tummytub) en kinderkamer. Box, kinderstoel, flessenwarmer, etc. Echt alles aanwezig. Verder een binnenzwembad met 2 baby/peuter badjes, een zwemmeertje, binnenspeeltuin, restaurants... Wij zijn fan ;)

5. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Ik breek even in als dat mag? Ik lees over Sandur, dat aparte babybad, is dat ook met een glijbaantje of iets dergelijks?

6. Vlaflip

Vlaflip Actief lid

21 jul 2015
    269
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meerdal van Center Parcs is ook leuk.

7. Conny83

Conny83 Lid

15 dec 2010
    46
    0
    0
    Landal hof van saksen vond ik ook erg leuk. Zwembad is ook warm qua gevoelstemp. Hebben genoeg zitjes met box en kinderstoelen en vanaf 9.00 tm 10.30 vaak nog erg rustig.. Verder veel vertier

8. cw26

cw26 Fanatiek lid

6 mrt 2015
    1.082
    310
    83
    Hi

Centerparcs heeft inderdaad alles in de huisjes staan, andere organisaties weet ik niet.
    Maar ik lees dat je wil baby zwemmen, ik meen ergens gelezen te hebben dat het baby zwemmen bij center parcs vanaf een half jaar is.

Dus check dat eerst even, als je dit echt graag wilt.

Bij het zwembad zijn ook boxen te krijgen, deze staan gewoon opgesteld bij het zwembad.
    Dus ook daar kan de baby gewoon even lekker liggen en slapen.

Succes

Deel Deze Pagina