Ik ben op zoek naar een kauwarmband of ketting. Zijn er ook gewone winkels waar ik die kan krijgen of alleen online? Als jullie online besteld hebben...met welke heb je goede ervaringen en wat zou fijner/makkelijker zijn...een ketting of armband? Alvast bedankt!
Ja dat bedoel ik idd...had.online al van alles gevonden...was alleen benieuwd wie er al ervaring met iets heeft.
Misschien een hele domme vraag, maar wat moet je met een kauwketting of armband? Jullie kinderen zijn de leeftijd van het tanden krijgen toch al voorbij? Ik dacht dat je zo'n ketting met snoepjes bedoelde?
Voor mijn dochter helpt het beter concentreren en kan ze wat stress kwijt door het kauwen. Nu zijn het pennen, potloden e.d. wat eraan gaat. Ons werd zoiets aangeraden.
Net zoals een stress-balletje waarin je knijpt, maar dit is om op te kauwen? Oke, ik wist niet eens dat het bestond. Weer iets geleerd!
Ik ben ook wel eens benieuwd, mijn zoontje kauwt nog wel eens op kledingkraagjes. Vraag me alleen af of je met kauwkettingen enzo niet zo'n elastisch knoerpsgeluid hoort als ze daar op kauwen.
Ik ga even nakijken, ik heb op een fb groep al eens zoiets voorbij zien komen. Zal even kijken of ik het terug kan vinden
ik lees mee mij zoontje van 5,5 gebruikt nu zijn shirt er voor die doet hij in de mond en bijt hier op met als gevolg kapotte borden van zijn shirt en alles nat