Iemand nog goede plannen voor de herfstvakantie? En dan bedoel ik geen vakantie boeken of een huisje in duiken maar met thuis als basis. Hier zijn de opties wat gelimiteerd met een groot leeftijdsverschil en een kleine man die echt nog geen afstand doet van zijn tukkie(s). Maar allicht zijn er nog wat creatieve ideeën. Slecht weer Indoor speeltuin Thuis hutten bouwen Knutselen Herfstbladeren stempelen Kastanjes versieren Origami Strijkkralen Samen naaien Kleuren Verven Goed weer Bos Fietsen Dierentuin
Eerst naar supermarkt en daarna samen koken bakken. Speurtocht bij intratuin als je die in beurt hebt. Met raamstiften een raam versieren deed hier erg goed.
Ik ga ook altijd even naar de bieb met ze. Tijdens schoolweken ga ik alleen en zoek ik de boeken uit. In de vakanties kunnen ze dan lekker zelf even neuzen.
Cake bakken Naar een museum Grote puzzel maken En verder ga ik ze vooral ook lekker aan laten rommelen.
Zwemmen kan zowel bij goed of slecht weer. Speeltuin of (op die leeftijd klein) ‘pretpark’ met goed weer. Koekjes of cakejes bakken en versieren. Als je een bad hebt heel lang in bad met heel veel badschuim en/of van die badkrijtjes of -verf. Museum inderdaad (overdekt bij nat weer, openlucht kan ook bij mooi weer). Kinderboerderij met mooi weer.
Filmmiddag! Snacks erbij, film erop, gordijnen dicht moeder van vriendje legt zelfs dan matrassen op de grond. Speeldates! Ergens lunchen, van mij part de mcdo Op een regenachtige dag in t krijspaleis zitten in de vakantie vond ik echt vreselijk.
Ik ben 2 dagen vrij.. de rest moet ik werken dus zijn ze bij de opvang of opa & oma. Ik had bedacht om koekjes te gaan bakken en misschien nog naar het bos te gaan.. mits goed weer. Ik ga ook nog een dag richting mijn ouders. Zoon mag bijna afzwemmen dus ook nog beloofd om te gaan zwemmen.
Logeren Zwemmen Als het mooi weer is uitwaaien op het strand Spelletjesmiddag Filmmiddag en dan bij voorkeur eerst zelf hapjes maken Museum Bos om kastanjes en bladeren te rapen Het is maar een weekje dus ben bang dat het zo weer voorbij is.
zwemmen Bioscoop Iets lekker bakken Museum Boeken uitzoeken bij de bieb Kijken of er een leuke theatervoorstelling is Matrassen naar de woonkamer en filmavond houden ( hier altijd een succes )
Pizza's maken Cake/koek/taart maken Parcour in huis/kamer met bijv hulp vsn schilderstape. Bowlen met lege flessen en zachte bal
Wij gaan naar lego world in Utrecht, een keer naar de kleuterbioscoop s ochtends, dagje thuis hangen/lego 'en / duplo'en
Voor mij en man is het gewoon een werkweek. Dus de kinderen hebben een dagje BSO en 2 dagen opa en oma. De dagen dat ze thuis zijn, willen ze denk ik gewoon lekker aan rommelen in en om huis: - trucjes oefenen op de stuntstep - met de lego spelen - iets bakken - lampion voor Sint Maarten maken - vrienden/vriendinnen opzoeken
Wij hebben een museum jaarkaart dus dat is niet helemaal eerlijk qua ideen denk ik. -Wij gaan naar naturalis -Museum vd 20sre eeuw -Zijn al even naar Volendam geweest gisteren paling halen ( en daarna de wasstraat, die meeuwen scheten net op de auto) -Bios vandaag gedaan, trolls - Wil nog even ergens het strand op - Dagje niksen/ klussen in huis.