Ave Mario henriettastreet covent garden is een heel goed Italiaans restaurant Cinnamon bun eten, die zijn echt heerlijk
Voor een echt lekkere Italiaan moet je bij Cicchetetti Knightsbridge zijn, om de hoek bij Harrods. Voor een goede goedkope maaltijd kan je altijd terecht in de Wetherspoon of andere pub, vaak hebben ze ook speciale kinderen menu's. De pub in Engeland is anders dan een kroeg in Nederland, mijn kinderen nemen ik in Nederland echt niet mee naar de kroeg, maar in Engeland ontbijten we vaak in de pub en dineren we er soms ook.
Gister bij honest burger gegeten, was prima. Eergister in een pub greene wick terwijl engeland speelde fish and chips gegeten. Wil je goedkoop een snelle hap moet je om paddington station heen eten, veel kebab, libanees, indisch. Maar vind t eten eigenlijk nergens duur tot nu toe
My old dutch pancake house is ook een aanrader, mega pannekoeken en super lekker. En ook goed betaalbaar!
Wahaca Southbank Heerlijk laagdrempelige Mexicaanse streetfood wat je allemaal onderling kan delen. Mijn favo restaurant als we in London zijn