Ik ben me alvast aan het oriënteren op een zomervakantie 2017. We willen graag in augustus naar Noord-Frankijk (bijv. Normandie of Bretagne), onze baby is dan net 1 jaar. Als ik google vind ik zo ontzettend veel campings voor kinderen dat ik door de bomen het bos niet meer zie Heeft er hier iemand tips voor een leuke camping in Frankrijk met een kindje van 1 jaar oud?
Wij zijn 2 jaar geleden met onze eigen caravan naar l'anse du Brick in maupertus sur mer geweest. We hebben daar echt een super vakantie gehad! leuk zwembad, niet te druk altijd wel een stoeltje vrij. Zee kan je zo naar toe lopen (strand loopt wel onder bij vloed). Wij hebben heel veel ondernomen die vakantie. Leuk speeltuintje en springkussen. Toiletten/douches waren altijd netjes schoon. Personeel vriendelijk. Wifi was destijds heel slecht maar volgens mij lag het in de planning om dat te verbeteren.
ik vond de rcn camping en trelevern erg leuk (bretagne). er zijn wel veel verschillende plekken. Sommige tenten en mobilhomes hebben een fantastisch uitzicht, anderen staan achterin op een glasveldje.
Ik vind https://www.anwbcamping.nl altijd fijn om een camping te zoeken. Dan kom ik voor jullie bijvoorbeeld op: - Camping Les Embruns (Bretagne) - Camping Le Val d'Authie (Picardië) - Camping Ar Kleguer (Bretagne) - Yelloh! Village Camping de la Baie de Douarnenez (Bretagne)