Wij gaan een dagje naar Aviodrome met de AH uitjes zegels...verder zwemmen en de kinderen gaan logeren...
Hier komende week nog geen vakantie maar de week erop. Hopelijk is het droog en redelijk zonnig weer dan wil ik op pad en wat leuke herfstfoto's buiten proberen te maken van mijn zoontje - vorig jaar ook gedaan. Hoe en wat zie ik nog wel. Verder iets met Halloween - misschien Halloween koekjes bakken en dat soort dingen. Maar dus (nog) niet echt iets speciaals gepland.
Hier nog een weekje wachten...Ben zelf dan niet heel de week vrij maar wil sowieso naar de beekse bergen en naar de efteling gaan (lang leven de abonnementen ) Misschien met de oudste nog naar de bioscoop. Verder heeft hij dan ook nog 2 kinderfeestjes dus is het die week al druk zat!
Morgen dagje ballorig Dinsdag lekker thuis koekjes bakken ofzo Woensdag en donderdag werk ik dan is papa thuis met zr Vrijdag ook lekker iets thuis doen en weekeind hebben ze hun eigen eigen dingen zoals elke weekeind De kids vinden het heerljjk dagje thuis we zijn doordeweeks al zo druk
Wij gaan morgen een midweek naar Landal Sonnenberg, aan de Moezel in Duitsland. Twee keer eerder in de zomer geweest, maar nog nooit in de herfst. We zijn benieuwd!
Dagje opa en oma (gaan ze naar binnenspeeltuin) Dagje museum (wordt Muiderslot, Beeld en Geluid Museum of Militair museum) Dagje Amsterdams Museum (100 jaar Schiphol) en daarna naar Schiphol om mijn man op te halen van zijn zakenreis. en 2 dagen BSO (staan er allerlei activiteiten op het programma). En dan van het weekend waarschijnlijk naar de film Trolls.
Hier is de herfstvakantie vooral een week van we zien wel wat er komt. Ik ben ieder geval vrij de hele week dus blij mee. Middelste krijgt een loge' een nachtje. Nog een keer naar het zwembad en misschien de film en een keer naar de Ikea maar geen spectacel stukken ieder geval.
Lekker niets, we zijn lekker naar de film geweest en dat is het. Lekker buiten spelen met vriendjes of binnen met lego etc. Gewoon ff niets
Hier zit het er weer bijna op. Maandag nog vrij ivm studiedag. We hebben gedaan, middagje monkey town, bij beide opa's en oma's gespeeld en gelogeerd. Keer bij de ijssalon even geweest en nog een middagje bij een vriendinnetje gespeeld. Morgen nog uit eten en maandag komt er nog een vriendje spelen. En dan hop hop hop dinsdag weer naar school