Waar leuke raambekleding kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mus, 24 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ik ben op zoek naar leuke kinderrolgordijntjes. Maar waar ik ook zoek op internet.. ik vind echt niks! Die rolgordijnen van Lief bijvoorbeeld zijn overal uitverkocht (al staan ze soms nog op de site, bestel je ze.. krijg je bericht dat ze je teleur moeten stellen..) Ik wil gewoon eens wat anders dan wit..grijs... blauw.. ofzo. Maar ja.. ik dreig de hoop op iets fris en vernieuwends op te geven.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Er zijn wel rood met witte stippen of wit met zilveren sterren te koop. Is dat een optie?

3. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Wit met sterren zou nog gaan... maar ja.. als dat je enige keus is.. er is eigenlijk geen betaalbare winkel met echt een leuke printrolgordijn ofzo he? (Geen Cars ofzo.. daar ben ik niet van..:))

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk dat dat ook is omdat de meeste rolgordijnen wat duurzamer zijn als een druk aangeklede kinderkamer.

5. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Ik heb bij een behang speciaalzaak gordijntjes besteld die bijpassend bij het behang zijn. Zooooo schattig!
    Maar let wel: dat is niet goedkoop!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,2 KB
      Weergaven:
      1
  6. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Hier dezelfde zoektocht doorlopen...
    Uiteindelijk die witte met zilveren sterren gekocht bij praxis, helaas net te smal dus teruggebracht en gewoon taupe rolgordijn op maat laten maken.
    Die van lief! verkopen ze volgens mij ook bij karwei, misschien zijn ze daar wel op voorraad of te bestellen.
    Anders misschien een wat neutraler rolgordijn en dan leuke losse gordijnen er overheen? Bij kwantum en leen bakker heb ik namelijk wel wat leuke stofjes gezien om "gewone" gordijnen mee te (laten) maken...

7. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Owww die is heel lief inderdaad!!

8. Mus

Mus Bekend lid

13 sep 2008
    870
    11
    18
    Vrouw
    Arnhem
    Ik ben dus niet de enige..;).. maar ben inderdaad "bang" dat het ook maar die oplossing gaat worden.. zoiets..

9. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18
    Of een vouwgordijn laten maken in een stof met kindermotief. (Kwantum maakt mooie gordijnen vind ik trouwens) Misschien wat duurder dan een rolgordijn, maar dan zit je in ieder geval niet met én een rolgordijn én overgordijnen.

10. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18

Deel Deze Pagina