kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door CindyCM, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CindyCM

CindyCM Actief lid

21 mei 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Heeft iemand ervaring met een Peg Perego kinderwagen?
    Het is een onbekend merk, maar hij lijkt me heel handig. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes!

2. misa

misa Niet meer actief

Ik ben er niet bekend mee, dus ik keek even op google. Maar ik krijg er verschillende te zien: heb je een plaatje?

Ik denk dat je goed moet kijken naar je eisen: grote wielen, kleine wielen, hoogte, grootte van de bak, hoe groot in te klappen, hoe is het zitgedeelte, de hoogte van de duwstang en hoe stevig issi.

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hier zijn ze minder bekend maar in bv italie loopt iedereen ermee!

x

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik ken ze wel. Wij hebben ze vroeger heel veel verkocht. Nu doen we er niet zo veel meer mee. Deze wagens vallen onder de luxe buggy's met reiswieg. Meestal worden ze verkocht in combinatie met een travelsystheem (autostoel op wandelwagen) wieltjes zijn wat kleiner en bij de meeste met masieve bandjes wat wat minder vering met zich mee brengt.
    Kwalitatief is peg perego wel een heel goed merk. Degelijke matrialen en veelal compacte wagens. Niks mis mee dus!

5. CindyCM

CindyCM Actief lid

21 mei 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist inderdaad dat het een onbekender merk was. Nu weet ik al weer iets meer. Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina