Miskraam ?

Discussie in 'Miskraam' gestart door onduidelijk, 3 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onduidelijk

5 okt 2011
    49
    13
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve leden,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Op 6 mei heb ik mijn eerste positieve test gehad. Op dat moment was ik al drie weken over tijd.
    Twee weken geleden heb ik mijn eerste (uitwendige) echo gehad. Daar bleek het vruchtzakje 8 weken te zijn, maar het vruchtje werd geschat op 5/6 weken. Geen hartactiviteit dus een miskraam werd mij verteld.

Ik heb tot nu toe geen krampen/ bloeding. Helemaal niks.
    Soms vraag ik me af of de echto gewoon te vroeg was.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt:)

2. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik heb hetzelfde gehad en was helaas niet goed, een missed abortion. Ook geen krampen, bloed etc. En het kwam ook niet vanzelf, heb uiteindelijk een curettage gehad (na bijna 2 mnd wachten tot t vanzelf kwam).

Wat erg voor jullie! Heel veel sterkte!

3. onduidelijk

5 okt 2011
    49
    13
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel Sarah28 voor je reactie. Ik ga ook maar afwachten en hopen dat het vanzelf komt. Afwachten is echt slopend.

4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Wat erg voor jullie. Echt vreselijk. Ik heb zelf ook een missed abortion gehad. Kwam er op 13 mei achter. Heb even afgewacht maar geen kramp, geen bloed en testen liepen alleen maar op. Dus toch 22 mei gekozen voor curretage. Heb geen pillen gebruikt. De curretage is mij lichamelijk meegevallen. Heb 12 dagen daarna nog gebloed en gisteren was mijn tests echt nog héél licht. Dus lichaam herstelt aardig snel vind ik. Sterkte de komende tijd.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik heb een keer 6 weken met een dood vruchtje rondgelopen. Daarna gecurreteerd. Bij de andere meteen voor curretage of pillen gekozen. Pillen deden uiteindelijk niks dus 6x gecurreteerd in totaal

Herk veel sterkte. Afwachten vond ik echt slopend.

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.659
    27.306
    113
    Vrouw
    Gezien je verhaal is het een missed abortion. En is de echo niet te vroeg geweest.

Als je het afwachten te moeilijk vind, kun je ook overleggen voor medicatie om het op te wekken of curettage.

Heel veel sterkte, het is echt heel naar om een miskraam mee te maken :(

7. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook meegemaakt en gekozen om te wachten tot het vanzelf los kwam. Dit gebeurde vier weken na de eerste foute echo.

8. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Ik ben ook bang voor je dat het niet goed is en een missed abortion is. Ik was zwanger van een tweeling en bij de 7 weken echo bleek 1 kindje wel goed en de andere bleek ook 2 weken kleiner. Week later weer een echo toen was de ene al bijna verdwenen maar de andere deed het goed en kloppend hartje. Echter bij 9,5 week bleek ook ons andere kindje niets meer te doen. Ook geen krampen, geen bloed en gewoon nog alle kwalen in alle hevigheid aanwezig. Weekje afgewacht maar met 10,5 week medicatie genomen waarna de miskraam op gang kwam. Ik wens je veel sterkte.

9. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Je kan voor je eigen gemoedsrust nog een echo vragen, en daarna misschien medicatie om het op te wekken.

Weet je zeker dat je 3 weken over tijd was of dacht je dat?

Deel Deze Pagina