Hoi Noukje, hoe gaat het nu met je? Je bent weer aan het werk, toch? Hopelijk is het "goede" gevoel blijven hangen!
Ja het gaat hier best goed. Maandagochtend in de auto bekroop me ineens wel een gevoel van "ik ga weer werken, het leven gaat nu echt verder". Moest wel even slikken. Maar ik vind het fijn om weer aan het werk te zijn. Helaas gaat het leven door, maar misschien is dat ook wel goed. Er lag vandaag een Wij jonge ouders in de bus. En er zat een boekje bij van Prenatal met de voorjaarscollectie babykleding.. was toch wel weer even moeilijk. Ik heb het maar snel weggestopt. Hoe is het met jou?
Oe ja, dat soort onverwachte confrontaties zijn moeilijk... Hier gaat het wel redelijk, heb wel echt een paar dipdagen achter de rug. De angst van het niet weten wat de toekomst gaat brengen gecombineerd met TE veel lezen op internet maakte me niet vrolijker. De ongesteldheid is wel achter de rug (heeft een week geduurd), dus op naar de volgende!
noukje,Is altijd ff slikken als je zoiets in de bus krijgt. Druk dan toch weer even met de neus op de feiten. Maar fijn te lezen dat het weer beter gaat.
Hey meis, Bij mij zijn ze pas onderzoek gaan doen na de 4e miskraam. Elke keer zeiden ze hier in nederland dat ik pure pech had...alles was goed, mooie eisprong, goed ei, goede cyclus, alle hormoonwaardes oke....maar wel telkens miskramen rond de tien weken.. Dus wel hartslag en groei te zien...en dan opeens..over.. Nu is het zo dat het zaad van mijn man ook niet goed is, dus we alleen via ICSI zwanger kunnen worden, das een dubbel obstakel. We zijn naar Gent gegaan en daar hebben ze verdere onderzoeken gedaan die ze in nederland niet deden. Hieruit kwam dat ik de ziekte van Hashimoto heb, mijn hypofyse maakt antistoffen aan tegen mijn eigen schildklierhormoon. Dat hormoon heeft je kindje hard nodig om te groeien, dat redt het niet zonder... Uiteraard weet ik niet of dat de oorzaak is, ben meteen aan de Euthyrox 100mg gemoeten...nu zijn de schildklierwaardes in orde. Krijg ergens deze week een TP van een cryootje (ingevroren embryo)..mocht ik zwanger raken, en dan zwanger blijven, dan weten we dat dit de oorzaak is geweest, maar dat weten we dus nooit met 100% zekerheid... Mijn laatste miskraam was in november 2009. Ik kwam twee dagen terug weer voor het eerst hier om een hoekje kijken na een pauze...En het deed me toch pijn!!! Blijkt dat het toch nog verser is dan dat ik had gedacht.. Heel veel sterkte met het verwerken van dit diepe verdriet!!
@ uksoldaatje: wat heb jij al veel ellende voor je kiezen gehad. Dikke knuffel voor jou! Ik kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vindt om weer op het forum te zijn. Ik duim voor je dat de tp van jullie cryootje goed gaat en dat je over een paar weken een positieve zwangerschapstest in handen hebt.