@ Yasmine: dank voor je lieve woorden. Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam. Tot nu toe heb je een mooie echo gehad, probeer daar van te genieten.
hey meid, ik zal maar niet vragen hoe je je voelt want hoe kan je je in zon situatie voelen. vond het altijd ook heel moeilijk om het te beschrijven zoals je zegt. je voelt van alles maar het meest ook op je eigen lich. die je zo voor de gek houdt. ik was benieuwd hoe je uitslag was, want die zou je vandaag wel krijgen toch? grote knuffel en je weet me/ons te vinden
Bedankt meiden Ik heb vandaag de uitslag gekregen van het bloedonderzoek. Op zich is alles goed, maar mn Transferrine is laag en de Transferine saturatie is hoog. De assistente zei alleen dat ik wat meer ijzerrijkvoedsel tot me moet nemen. Verder zie ik op het formulier dat het foliumzuurgehalt in mn bloed hoger is dan normaal. Maar dat is vast "normaal" als je dagelijks foliumzuur slikt. Met mn schildklier is volgens het bloedonderzoek niets aan de hand. Ga straks nog maar eens googlen op al die namen want het zegt me zo niets.
Ik nam zelf na de miskramen floradix om het ijzergehalte weer wat op peil te krijgen. Dat is misschien voor jou ook een goede? Ik weet dat je er nog niet aan toe bent, maar een paar pagina's hiervoor had je het even over de kansen. Het mag dan wel zo zijn dat je met herhaalde miskramen een grotere kans hebt op een volgende miskraam, de kans op een gezonde zwangerschap is echt nog groter! Als er niets komt uit de onderzoeken (zoals bij ons), raap je jezelf weer bij elkaar, probeer je vertrouwen te hebben en weer zwanger te worden. En dat alles in grote onzekerheid, maar ja......Dikke knuf voor je meis
gelukkig dat je uitslag goed is. En wat die namen inhoud heb ik ook geen idee van. Heel veel sterkte !! Is er al wat op gang gekomen of niet???
@ L78: klopt, ik weet dat er altijd nog meer kans is dat een eventuele volgende zwangerschap wel goed verloopt. Maarja, ben nu gewoon erg negatief.. en natuurlijk heb je gelijk. Als dit straks allemaal weer achter de rug is gaan we er weer voor. Bedankt voor de tip van Floradix! @ Ano: nee er is nog niets op gang gekomen. En eerlijk gezegd verwacht ik dat voorlopig ook nog niet. De vorige keer was ik 10 weken voordat ik wat oud bloed verloor en 11 weken toen ik heftig begon te bloeden en het kindje verloren ben.
Snap heel goed dat je negatief bent, dat is ook logisch lijkt me. Neem je tijd!! Ik hoop wel dat het toch een beetje snel op gang komt, des te eerder kun je dit misschien afsluiten. Knuf
@ L78: ik heb in de winkel gekeken naar floradix maar kan het niet vinden. Weet jij waar ze dit verkopen? @ Cygnet: thanks..
ook hier 2 x een miskraam en beide keren een lege vruchtzak, ik heb toen gevraagd of er een chromosoomonderzoek gedaan kan worden, helaas bij ons wel een afwijking gevonden. mijn man heeft een chromosoomafwijking waardoor een gezond kindje krijgen lastig word. ik zou gewoon aan de Gyn vragen om een onderzoek, duurt even voor je de uitslag krijgt maar dan weet je wel weer wat. ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen! gr laura
Laura wat erg voor jullie! Proberen jullie weer om zwanger te raken met het risico op nog een miskraam of zit een gezonde zwangerschap er sowieso niet in? Ik zie in je onderschrift dat jullie wachten op een oproep, erg veel sterkte voor jullie!
Ik koop het altijd bij de apotheek of de reformwinkel, het is een kruidenelixer. @ Laura: wat heftig voor jullie joh! Ik zie dat je bij mij in de buurt woont, maar dan ga je helemaal naar Maastricht voor ivf pgd? Dat is een eind weg, was er niets dichterbij of hebben jullie goed gevoel bij de behandeling in Maastricht. Ik wil je in ieder geval veel succes wensen, hoop dat jullie wens op deze manier toch in vervulling kan gaan!
het ziekenhuis in maastricht is het enige ziekenhuis wat deze behandeling mag doen! we kunnen voor de IVF wel terecht in Utrecht maar het PGD gedeelte moet in maastricht net als de intake en dergelijke... bedankt voor de succes wensen! jullie ook allemaal veel sterkte! gr laura
@ L78: dankje! Ik vond trouwens nog een duidelijke uitleg en informatie over herhaalde miskramen op de site van het AMC : Herhaalde miskraam spreekuren en dan onderaan kan je de folder downloaden.