Herhaalde miskraam en onderzoek

Discussie in 'Miskraam' gestart door Noukje, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    meid laat je weten hoe het gegaan is strakjes ;)

2. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Sterkte vandaag noukje!!

3. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    sterkte noukje!!!

En hoe is het gegaan???

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.163
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoe is het gegaan Noukje?

5. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Het is heel vreemd maar we zagen vorige week een vruchtzakje met een dooierzakje en ik zou volgens de echo 5 weken zwanger zijn. Nu vandaag terug en we zagen een kindje met een kloppend hartje. Ik zou 6 weken zwanger zijn volgens de echo. Dus in de lijn met vorige week.

Maarja.. volgens mn eigen berekening zou ik vandaag 8 weken zwanger zijn. Ik had een positieve ovulatietest op cd 18 en op cd 30 een hele lichte positieve zwangerschapstest.

Voor mij was het weer een erg emotioneel bezoekje maar de gyn vond mij volgensmij maar raar. Ze begreep mn onzekerheden niet en ze zei "wat wilt U dat ik doe? Wilt u dat ik een intacte zwangerschap afbreek, want dat doen we hier niet" Nee natuurlijk wil ik dat niet! Maar ik ben erg onzeker, snap dat dan na de vorige keer. Toen hebben we dit ook meegemaakt.

De gyn was wel positief en ze zei dat het zou kunnen dat de test foutief was (tsja daar geloof ik niet zo in). We wachten het maar weer af!

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ohh noukje wat zenuwslopend zeg.
    Dus weer wachten en volgende week terug voor nog een echo???
    Ik hoop dat alles goed blijf gaan mijn duimen draaien.
    Dikke knuffel!!!

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Dankje Ano.
    Ja het blijft spannend en merk nu aan mezelf dat ik toch weer een sprankje hoop heb gekregen.

Volgende week dinsdag weer terug voor een echo. Een lange week dus..

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    Logisch toch dat je hoop heb.
    Zou ik ook hebben.
    Dat word zeker een lange spannende week..
    Mijn duimen draaien hoor op een goede afloop.

9. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje noukje........

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.163
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Jee, Noukje. Fijn natuurlijk dat er een sprankje hoop is. Maar die onzekerheid hè... Vreselijk! Ik leef met jullie mee.
    Ik hoop dat er volgende week duidelijke groei te zien is op de echo!

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Bedankt meiden.

Tsja als het nu allemaal goed mag gaan met dit kindje zou ik volgens de echo volgende week 7 weken moeten zijn met een sterk kloppend hartje. Ben dus benieuwd... maar het blijft vreemd. Ach ja ik zie het maar zo dat dit kindje heel erg hard aan het vechten is en graag lekker warm bij mama wil blijven. Nu maar hopen dat het lukt..

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Noukje , Hopelijk volgende week dinsdag weer zo'n goede echo , wat een mooie wending in je verhaal .....laat het aub zo doorgaan , ga onwijs voor je duimen !!

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    dankje Marjon.

Nu we weer een dag verder zijn blijven er toch nog steeds vragen door mn hoofd heen spoken. Hoe kan het dat ik een positieve ovulatietest had op cd 18 (21 december) en een positieve zwangerschapstest op cd 30 (2 januari) terwijl ik nu volgens de echo 6 weken zwanger ben? Ik weet het allemaal niet zo goed meer.

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt zou ik ook doen ...Jammer genoeg kun je niet meer doen dan afwachten hoe het gaat lopen ................Bij mij klopte het toen de gyneacoloog mijn hoop gaf niet , mmmmmaaaaarrrr , ik heb nooit geen vruchtje of kloppend hartje gezien toen ............

Kon je maar ff een weekje een winterslaapje houden en dan weer voor de echo gaan he !!!

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Dit zei ik gisteravond ook tegen mn man. Maar hij heeft helemaal geen hoop meer,ook door de vorige keer, en denkt dat het volgende week over is. Ach ja.. eigenlijk waren we er al vanuit gegaan dat het een miskraam zou worden dus het kan ook alleen maar meevallen volgende week.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik denk dat je nu in de aankomende week stiekum toch hoop gaat koesteren ...........zou ik tenminste wel doen ..Net wat je zegt , misschien is dit kleintje wel heel hard aan het vechten om toch lekker bij mama te blijven...............

Maar ook ik zou proberen om in te zien dat het ook nog steeds niet goed kan zijn , anders is de klap weer dubbel zo hard ..

dikke kknuufffff

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Precies Marjon!

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.163
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Om jezelf te beschermen is het inderdaad beter om uit te gaan van het slechtste. (Hoewel dat moeilijk vol te houden is, zodra je een vonkje hoop hebt.)

Ga er maar vanuit dat het niet goed zit, Noukje...

Dan zal ik uit ALLE MACHT voor je hopen en duimen! En ik weet zeker dat een hoop mensen met me meedoen!

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik doe zeker mee !!!!!!!!!!!

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hey noukje, wat fijn dat jullie toch een hartje hebben gehoord, weet even niet gauw wat te zeggen maar het loopt in lijn zeg je vergeleken met je vorige echo. en je ziet nu een vruchtje
    er is weer een vonkje hoop, misschien dat je 2x een eisprong heb gehad (want dat komt ook voor toch?)
    nou ik hoop dat de kleintje zich heel goed aan mama vasthoudt
    en dat je volgende week een sterk kloppend hartje mag zien.
    sorry ik kan er niet echt nuchter over zijn:), want dit klinkt heel goed. het is zeker niet dat ik je valse hoop wil geven.
    maar het is je zo gegund!!!!! en het klinkt heel goed.;)
    hoop dat je volgende week ons weer goed nieuws kom vertellen;)

Deel Deze Pagina