Idd het hartje klopt toch?! Als je nu geen ovutesten had gebruikt had je je geen zorgen gemaakt toch?
ik hoop voor Noukje dat jullie gelijk hebben , maar ik zou ook zeer voorzichtig zijn en vooral naar wat ze natuurlijk al heeft meegemaakt .............................
Bedankt meiden maar wij zijn niet zo hoopvol.. helaas! Als je enkel kijkt naar de echo van vorige week en deze week zou het goed moeten zitten. Maar het zou wel heel toevallig zijn dat de ovutest fout is gewest (wat kan volgens de gyn... ). Maar dan nog, hoe kan je nou op 2 januari een heel licht positieve zwangerschapstest hebben (loopt even naar de agenda en rekent vanaf gisteren terug --> dan zou ik 2 weken zwanger zijn geweest, ofwel NIET zwanger). Het kan eigenlijk helemaal niet hè.. of het moet nog hcg zijn van mn vorige zwangerschap. Ik op 2 november een mk gehad enop 4 december weer ongesteld geweest. Las net weer iets over diapauze op internet. Nouja het blijft gewoon vaag
het blijft gewoon ontzettend spannend en onzeker .....................en als het goed zal blijven gaan zul je nog wel een tijdje onzeker blijven ......Eerst maar eens een stuk verder zien te komen ....kknuufffssssssssssssssssss
als ik even met je meereken je hebt 03-01 getest met de clearblue en die gaf aan 1-2 wkn we zitten nu ong 4 wk verder dus dan zou je 5-6wkn zwanger zijn???? dus dat zou dan wel kloppen??? en ja je hebt ook zw. testen die valse uitslagen geven dus waarom geen ovu testen?? het is niet dat ik je zomaar vals hoop wil geven maar als je nou zo rekent... dan kan het wel kloppen toch??? of kan ik beter mn mond houden.........
Hoi Noukje Wat vewrwarrend allemaal voor je, zeg. Je krijgt toch weer een beetje hoop, he? Bij mij was mijn mk op 3 nov en werd ik voor het eerst ongesteld op 5 dec. Weet je nog dat ik toen had getest voor mijn ongi, toen gaf hij ook nog zwanger aan, maar na mijn ongi niet meer, dus ik weet niet of het bij jou ook zo kan zijn, maar bij mij was het hcg zeg maar weg na mijn 1e ongesteldheid.
Noukje , het is zo herkenbaar , de gyneacoloog gaf ons toen ook best veel hoop , maardiep van binnen wist ik dat het niet goed kon zijn ,maar toch tegen beter weten in hoop je dat het echt zo is ..................................... Ik moet wel zeggen dat jou verhaal wel een stuk positiever klinkt als bij mij destijds .............. kknuufffsss
Jeetje Noukje, het blijft nog spannend voor je. Maar 6 weken op de echo klopt toch? Je krijgt toch 2 weken cadeau, alleen staat dat niet bij de echo. Dus jouw 8 weken zou wel kloppen... Of begrijp ik het nu verkeerd? Ik duim voor je dat je kindje volgende week gegroeid is met kloppend hartje. En sterkte met weer een week wachten. Liefs
Noukje, de natuur doet af en toe gekke dingen. Het kan allemaal best, een late innesteling en toch al op CD 28, 29, 30 HCG aanmaken. Je zegt zelf dat de test heel licht was. Ik vind dat je echt van het positieve uit moet gaan. Het kindje in jou vecht keihard voor zijn leven, gun hem/haar het voordeel van de twijfel en geef je vertrouwen! Dat heeft het kindje toch wel verdiend?! Ik geloof niet dat uitgaan van het slechtste je zal beschermen tegen verdriet. Mocht het fout gaan, dan is dat evengoed een klap toch? Ik geloof juist dat met vertrouwen en hoop en dus een rustig lichaam en rustige geest je veel meer bereikt en dat heeft je kindje nodig. Er zijn echt zo veel verhalen van vrouwen die twee/drie weken teruggeplaatst werden in termijn na een echo en waarbij het wel allemaal goed ging, probeer je hieraan vast te houden. En nu ben ik nog helemaal vergeten om je te feliciteren want ik denk dat je gewoon echt heel goed nieuws te horen/zien hebt gekregen. Dikke knuffel meis!
@Noukje: slopend he die onzekerheid! Dat is idd gewoon het ergste! Ik kan me heel goed voorstellen dat je jezelf ook een beetje wil 'beschermen' door niet echt te gaan hopen nu, maar hier duim ik ook mee voor je. Wat ik wel apart vind... je zegt op 3-1 voor het eerst (heel licht) positief getest te hebben, toch? En op 13-1 was de teststreep bijna net zo donker als de controlestreep? Als ik dat vergelijk met mijn eigen tests zit daar wel erg lang tussen... Bij mij op 18-1 heel licht positief, en op 22-1 bijna net zo donker als controlestreep. Dus misschien is er toch iets mis met die eerste test en ben je idd minder lang? Nou ja, speculeren heeft allemaal toch weinig zin, op naar de echo! Sterkte deze komende week met je emoties.
Noukje Ik begrijp een beetje hoe je je voelt. Toen er bij mij eerst een lege vruchtzak werd gezien en 2 weken later wel een gegroeid vruchtje was er bij mij ook weer even hoop. Maar ik vind jouw verhaal toch wel iets hoopvoller dan hoe het bij mij ging toen, dus ik blijf voor jullie duimen. Sterkte meid.
Klopt dat je de eerste 2 weken cadeau krijgt maar die zitten hier al bij in Dus 6 weken incl de gratis 2 weken.
Meid jij bent ook zo'n lieverd he..! Jij denkt ook precies zoals ik denk, want de laatste regel van jouw eerste alinea schoot gisteren ook door mijn hoofd heen. En natuurlijk heb ik nu weer een sprankje hoop en denk ik aan niets anders dan aan dit kindje dat hopelijk ergens eind september geboren zal worden. Ook ben ik bang.. bang dat het weer niet goed is zoals de vorige keer. En ik vind het ook zo zielig voor dit lieve kindje dat zo hard moet vechten om bij mij/ ons te blijven. Leuk he zwangerschapshormonen..
Ja op 02-01-2010 had ik een hele lichte positieve test (zie album voor meer foto's) daarna nog een aantal tests gedaan die wel steeds donkerder werden maar niet echt snel. En op 13 januari was het een bijna knaltest. Als je dan uitgaat van deze echo zou ik 1 dag overtijd zijn, en dan kan het wel kloppen.
In elk geval bedankt voor al het duimen, ik hoop dat het ook echt werkt en we volgende week een mooie echo hebben!