Hoi Noukie, hoe is het nu? Ik kan me heel goed voorstellen dat je ook bang bent hoor! Dat lijkt me heel normaal in deze situatie, je wordt toch ff heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Ja en dan ook nog die fijne hormonen snik snik! Nou meis, het komt vast goed, zet 'm op!! knuf
Mwah, ik weet niet zo goed wat ik met mezelf en al mn gedachten aan moet. Ik sta er mee op en ga er weer mee naar bed en in het ergste geval slaap ik ook nog eens slecht en in een goed gevoel droom ik alleen maar van echo's... Mn man heeft er helemaal geen vertrouwen in en zegt ook dat ik geen hoop moet hebben. Maarja dat is zo makkelijk gezegd. Mijn verstand zegt ook wel dat het allemaal niet kan, maarja mn gevoel zegt "misschien toch...". Ik heb ook al zo vaak teruggerekend en ik kom er niet uit.. het enige wat we kunnen doen is "wachten" tot het dinsdagmiddag 16.00 uur is en dan weten we meer.
zal een lang weekend worden meissie ......... Misschien proberen wat leuke dingetjes te gaan doen , ff wat afleiding en de tijd gaat wat sneller ...kknuufffssssssss
ja luister er klopt toch een hartje waarom blijf je er dan zo over tobben? Wil niet vervelend overkomen maar waarom kun je je er niet bij neerleggen? Het kindje leeft toch nu?
@ Cindy: wij hebben dit de vorige keer ook meegemaakt en zie boven mn banner het resultaat... De gyn heeft toen ook aangegeven dat in zo'n vroeg stadium je eigenlijk geen groeiachterstand kan hebben en als dit wel zo is je dan een miskraam gaat krijgen. En hoe verklaar je die vroege zwangerschapstest van 2 januari terwijl ik volgens de echo toen niet eens zwanger was. Snap dat je ons gevoel niet begrijpt hoor. Maar zoals ik al zei, wij hebben dit al meegemaakt en hadden de vorige keer heel veel hoop op toch een goede afloop. En hoe groot de klap is als je dan hoort dat je een miskraam gaat krijgen kan ik je met woorden niet uitleggen..
ah nee oke dat is iets anders meid......pfffff wat een gedoe... maar een week kan dan weer wel of hoe zit dat? Ja goed ik weet niet wanneer ik mij ei heb gehad natuurlijk ik heb die gewoon later gehad... Maar als nu dinsdag de echo goed is is het dan wel positiever of moet je dan nog afwachten....
nou ik hoor nog steeds in mijn hoofd "sorry meid maar er is iets niet goed" nu uiteindelijk wel goed maar nu kan ik me jouw`n gevoel wel voorstellen meid!!!
@ Cindy: jouw verhaal is heel anders. Jij hebt pas bija (voor jouw gevoel) 1,5 overtijd positief getest. Terwijl ik 3 dagen voor mn nod al een lichte positieve test had. Bij jou zit het gewoon goed meid, jij kan het verschil toch ook verklaren met die negatieve testen
ja is ook zo....als we nu gewoon bij 10 weken pas een echo hadden gehad was er niks aan de hand nu!!! Maar ik heb er ook een goed gevoel over hoor!!! Maar die week was echt erg toen we nog dachten een mk te krijgen..
Noukje Ik wil je heel veel succes wensen voor een dinsdag weet precies hoe jij je voelt ik hoop dat je een dinsdag een super echo gaat krijgen voor mij word het de eerste echo ik wil geen vroege echo's meer uit zelfbescherming ik duim mee voor een goede echo
Lieve Noukje, ik ben net een paar dagen terug van vakantie en gister zat ik op "ons" forum bij te lezen. Daar kwam ik jouw nieuws tegen. Meid, wat verschrikkelijk! Ik had je willen pb'en omdat ik dacht dat je daar vast niet meer zou komen, maar Nisa wees me op de ontwikkelingen en op dit topic. Ik begrijp zeker hoe je je nu voelt, maar toch ben ik stiekem voor je aan het duimen (al zijn de vooruitzichten misschien niet zo goed...)! Heel veel succes dinsdag!!
Noukje Hiervandaan wordt ook veel aan jullie gedacht hoor. Het is iets wat bij ons allen op de achtergrond blijft spoken en als een ander weer in zo'n soortgelijke situatie zit, komt het ondanks dat we elkaar persoonlijk niet kennen, enkel van het forum, tóch weer dichtbij. Heel veel sterkte weer lieve vrouw. Ik hoop dat het gauw dinsdag is en dit uiteindelijk een mooie dag gaat worden voor jou en je gezin.
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. @ Muis: heel veel sterkte en succes voor jou a.s. dinsdag. Ik hoop op een mooie echo!
ik blijf hier steeds even meelezen en wens je heel veel sterkte morgen! Overigens hebben wij de uitslagen binnen. Toen we bij de gyn kwamen voor deze mk waren toevallig ook net de uitslagen binnen. Daar kwam helemaal niks uit. Dna, hormonen, vitaminen alles is ok..
Dankje Nanette, pff ik ben zo zenuwachtig.. Fijn dat er niks uit die onderzoeken is gekomen. Maar ik denk dat het ook wel dubbel is omdat je op de één of andere manier toch graag wilt weten waarom het elke keer mis gaat. Hoe is het nu met jou?