Herhaalde miskramen (3 of meer) steungroepje

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angelhope, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamara1990

8 apr 2013
    66
    1
    8
    NULL
    NULL
    Oke, je gebruikt ze toch niet beiden? en vanaf wanneer start jij ermee?

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Timon, ik heb dat gewoon in 2 ziekenhuizen in Leiden voor elkaar gekregen, heb er niet speciaal om hoeven vragen. Is daar standaard. Heb daarvoor alleen bij de huisarts om schildklier en b12 gevraagd.
    Spannend morgen jou uitslag! We horen het graag!

Marjol, echt belachelijk dat ze jou geen onderzoeken hebben gegeven zeg... Gelukkig ga je naar Gent, daar doen ze vast wel iets.

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hoi Tamara,
    Helaas welkom hier. Verschrikkelijk dat jij ook deze ellende mee moet maken :( Sterkte!

4. Tamara1990

8 apr 2013
    66
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel Nijntje01, ja ik begin ook de hoop te verliezen op een goede zwangerschap maar wil het niet opgeven.

5. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Nee 1 van de 2 moet je gebruiken, zelfde werking.

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee wij hebben nog geen onderzoeken gehad.. Gelukkig toch een verwijzing gekregen.. In Juni een afspraak staan.. Als het aan de gynaecoloog had gelegeb had ik nog een jaar kunnen proberen, gelukkig een huisarts met meer begrip..
    Manlief vindt het allemaal heel spannend! Vooral na die bbz, heb ik zelf ook trouwens, maar gaat steeds beter..

Is dan ook wel te begrijpen dat ze alle uitslagen van alles willen hebben!

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Jee silverwings na al die jaren geen enkel onderzoek? Ik vind het echt schandalig. ze zeggen wel dat er vaak niets uitkomt en daar had ik me ook op ingesteld maar toch fijn om te weten dat alles wat ze kunnen bekijken toch bekeken wordt. In NL dacht ik dat eigenlijk alles wel bekeken was maar kom er met Gent dus toch achter dat bepaalde stolling dus niet hier in het protocool zit en daar hebben ze nu waarschijnlijk iets gevonden. Het moet wel 2 keer getest worden om te kijken of het 2 keer positief is dus nog even afwachten of dat de reden is. Welk zkh ga je in Juni?

8. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wat komen er toch een hoop dames bij. Bah dat iedereen zoveel ellende moet meemaken en het is toch echt erg als je leest hoe er hier in de ziekenhuizen met ons wordt omgegaan. Even voor degenen die de moed beginnen te verliezen. Een gezond kindje krijgen kan wel, want bij ons is het ook een keer gelukt..het enige is dat wij echt geluk hebben gehad dat de ellende daarna pas echt is begonnen.

9. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    UMCG Groningen ga ik naar toe OZ2014, dit omdat ik het vertrouwen in Leeuwarden kwijt ben, dat begreep de huisarts ook wel.. Dat gevalletje van pech hoeven we nu niet meer te horen!

Ik heb nog steeds moed marjol! Het gaat ons lukken..

10. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    silverwings groot gelijk! hier durfde een gyn (niet mijn eigen) te zeggen gewoon blijven proberen komt ooit echt wel goed (dat was na de 4e... echt serieus ik dacht dat ik uit mijn vel sprong!) Dat was nadat ik vroeg kunnen of moeten we niet nog wat meer onderzoeken? nou nee dus volgens die persoon....

Blijf ook hoop houden hoor, ooit komt het echt goed! We kunnen zwanger worden dus het moet gewoon een keer blijven zitten maar wat een ellendige periode moeten we door eerst :(

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja het is allemaal zo makkelijk nog niet.. Ik had niet verwacht dat we pats boem zwanger zouden zijn en dat dit dan ook goed zou blijven gaan, maar dit had ik ook niet verwacht toen we er aan begonnen!

Ja dat ligt sommige gynaecologen ook voor in de mond geloof ik, blijven proberen.. Is allemaal leuk en aardig, maar het klokje tikt wel verder ;)

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    De gyn die dat zeggen hebben zelf dus nooit met dit bijltje hoeven hakken. Dan praat je er toch heel anders over. Hun oogkleppen zitten nog voor en ergens ben jij de dupe.

Meiden, geniet van dit mooie weer. Zwaai!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik had het hier nog niet verteld...

Homocysteine is in orde. Het UMCU voegt er geen nummers als waarden aan. Misschien zie ik ze in augustus alsnog als ik het op papier ontvang.
    Na 16 juli bloed prikken voor de check en in augustus spreek ik haar weer.
    Duidelijk is me geworden dat er 4 categorieën zijn voor de antistoffen: negatief, zwak positief, positief en sterk positief. Ik heb dus een zwak positief en positief. Samen kunnen ze antifosfolipiden syndroom veroorzaken.
    Bij zwangerschapswens dan kinderasperine gebruiken (bloedverdunning) en bij 7 weken een bloedverdunner als heparine.
    Meer onderzoeken als de waslijst van sommigen zijn nog niet bewezen te behandelen en dus hebben ze in Nederland afgesproken er niet op te testen.

Ik kan nu dus nog niets preventiefs doen (aspirine) vanwege de bloedtest.

14. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Timon, gelukkig was je homocysteine in orde. Wat een verschillen per ziekenhuis zag wat ze wel en niet testen.

Fijn (lang) weekend meiden!

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Enjoy dames van het lange weekend.. Ik heb mijn werkweekendje :D

Deel Deze Pagina