Wie herkent dit na curretage?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Violet87, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violet87

Violet87 Lid

16 mrt 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wie herkent dit? Op 17 april is bij mij een miskraam geconstateerd na een zwangerschap van 6,5 week. Ik heb de week erna aardig wat bloed en stolsels verloren. Helaas zat het lege vruchtzakje er nog en moest ik gecuretteerd worden. Dit gebeurde op 8 mei. Nu heb ik sinds een aantal dagen een apart gevoel onderin mijn buik. Het voelt alsof ik ongesteld moet worden. Het komt met vlagen. Ongesteldheid is niet mogelijk, maar ik vraag me af: zal dit het herstel nog zijn? Of zou er nog iets zitten dat eruit moet? Ik heb na de curettage een paar dagen licht bloedverlies gehad, maar sindsdien helder/witte afscheiding. Is er iemand die dit gevoel herkent? En is dit een goed of slecht teken? Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groetjes, Violet

2. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Hoi,

Ik heb ook twee x een curretage gehad. Maar heb verder nergens geen last meer van gehad. Mischien toch ff navragen.

3. elita

elita Bekend lid

25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Ik herken deze klachten ook niet

4. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Ik weet nog wel dat mijn onderbuik erg gevoelig was.. Ook een aantal weken daarna.. Maar voor de zekerheid toch maar even op controle? Vooral als het gevoel erger wordt, moet je even aan de bel trekken!

5. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Hey, ik herken t wel... Had ik ook bij de eerste curettage.
    Zolang je niet ziek bent en t geen pijn is is er weinig aan de hand.
    T is aan het herstellen... En soms is je bm wat gevoeliger dan normaal.

Als t goed is ga je binnenkort nog op nacontrole bij de gyn??

6. Emmanuel

Emmanuel Actief lid

18 mrt 2014
    113
    0
    0
    Ik herken de pijn/steken wel. Ik had na de curettage nog lang last van pijn en steken. Na de curettage had ik hooguit drie dagen bloedverlies en daarna helemaal niets. Na drie weken alsnog veel bloedverlies gehad, zoveel dat ik belde om na te vragen of het geen ongesteldheid kon zijn. Dit kon volgens de gyn niet. Heb toen drie dagen flink gevloeid. Maar ze vertelden dat zolang je geen koorts hebt en de pijn te houden is, dit normaal is. Sterkte ermee!!!

Deel Deze Pagina