Ik kan 'm niet kopiëren mobiel helaas, maar ik zit ook aan de eerste ronde na mk, tweede kindje. Ik heb 11 april een afspraak met de gyn
Gewoon op dat bericht reageer drukken en dan de bovenste zin van quote en onderste quote weghalen dan kun je hem aanpassen
Herkennen jullie ook steekjes in je (linker)tepel? Bij mij is dit nu al een paar daagjes aan de gang.. en ook alleen bij mijn linker, heel raar haha. Kan dit ook door hormoonschommelingen o.i.d komen?
Ik heb het wel eens gehad, maar al even niet en heb er eigenlijk niet bewust op gelet. Het is bij mij ook de linker.
Sjonge jonge wat een onzekerheid over m'n aankomende menstruatie.. Heb al wel een paar dagen het idee dat m'n menstruatie eraan zou moeten komen.. kleine steekjes onderin m'n buik, lage rugpijn.. gisteravond uit het niets enorme huilbuien. Hoop dat het snel komt, mocht ik niet zwanger zijn.. ben ik er vanaf en weet ik ook weer wat m'n cyclus ongeveer is. Nu op dag 25.. normaal een cyclus tussen 28 en 30 dagen.
Waardeloos hè. Ik herken het toch wel enigszins emotioneel instabiel zijn. Ben nog steeds enorm prikkelbaar en om niks in tranen. T zal tijd nodig hebben denk ik. Op mijn ovulatie testen is nog geen spoor van Mn eisprong te ontdekken, ik hoop zo ergens deze week weer een eisprong te hebben. Wordt nog even super onhandig want man is vanaf dinsdag ochtend weer een week weg
Denk je eindelijk die onzekerheid voor bij te zijn of er komt de volgende al. 6 dagen na mijn curettage ben ik weer erg gaan bloeden het is donkerrood met af en toen kleine stolsels. (Sorry voor de details) mijn gynaecoloog zei dat het ook nu al mn menstruatie zou kunnen zijn.. En dat het met de dag minder moet worden.. Ik twijfel nu steeds meer en meer of het uberhoubt een menstruatie is en het een nabloeding is. Het bloeden word niet minder en blijft erg veel aanhouden.. Ook ben ik nu vaker wat duizelig (zweverig gevoel lijkt het) Tot dinsdag maar even afwachten en dan toch maar even bellen. Ik denk dat ik het ook allemaal te snel wil *zucht* Erg vervelend is het allemaal hè laat dit maar snel voorbij zijn zodat we snel weer er tegen aan kunnen
NOD-lijst Datum onbekend YellowEyes - eerste kindje - ronde 1 na mk Jolicoeur - eerste kindje - ronde 1 na mk Izzie- eerste kindje samen- ronde1 na mk Noname - tweede kindje-ronde 1 na mk Wachtbankje (0), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken jolicoeur - dag 5 of 6 van menstruatie echo Izzie- 12 april na-controle gyneacoloog Noname- 11 april gynaecoloog
Wat een onzekerheid, vervelend Ik veeg her en der ook nog wat roodbruin, had gehoopt dat het nu wel over zou zijn. Ik ben toe aan een schone lei, hoe verdrietig ook. Morgen doe ik nog een testje, eens kijken hoe het daar mee staat. Ik voelde wel al gerommel rondom m'n eierstokken, voor mij herkenbaar als ei pijn. Maar of het dat ook echt is....
Ach jeetje wat een onzekerheid, bah. Hoop dat het bloeden snel minder word bij jou en het kunt afsluiten.
Haha, dit is de 3e keer dat ik mezelf er bij zet, ik word er steeds afgehaald NOD-lijst Datum onbekend YellowEyes - eerste kindje - ronde 1 na mk Jolicoeur - eerste kindje - ronde 1 na mk Izzie- eerste kindje samen- ronde1 na mk Noname - tweede kindje-ronde 1 na mk Wachtbankje (0), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken jolicoeur - dag 5 of 6 van menstruatie echo Izzie- 12 april na-controle gyneacoloog Noname- 11 april gynaecoloog Robijn89 - 15 mei - intake UZ Gent
De gyn weet het natuurlijk beter dan ik.. maar na 6 dagen al een menstruatie ja? Kan je zo snel al een eisprong hebben gehad? Klinkt wel erg vervelend. Als je er zo'n last van hebt zou ik morgen toch even bellen denk ik..
Tigerangel wat super irritant. Ik zou sowieso als ik jou was even je hb laten prikken. En even floradix halen, dat spul werkt heel goed bij ijzer tekort
NOD-lijst Datum onbekend YellowEyes - eerste kindje - ronde 1 na mk Jolicoeur - eerste kindje - ronde 1 na mk Izzie - eerste kindje samen - ronde1 na mk Noname - tweede kindje - ronde 1 na mk Wachtbankje (0), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Afspraken Jolicoeur - dag 5 of 6 van menstruatie echo Izzie - 12 april na-controle gyneacoloog Noname - 11 april gynaecoloog Robijn89 - 15 mei - intake UZ Gent
Ik heb werkelijk geen idee, ik weet ook niet anders dan 4tot6 weken het kan duren. Ik bel morgen zowizo even op. En dan zullen we het horen.
Goeiemorgen allemaal, hoop dat jullie een fijn paasweekend achter de rug hebben. Hier niet veel bijzonders gedaan, de nieuwe tuintafel in de olie gezet en gegourmet met de kinderen. Ik merk dat ik toch nog echt wel wiebelig ben, emotioneel gezien. Dingen komen echt veel harder binnen als normaal gezien. Ik zag op 1 april een stukje in de krant staan , een dame uit Australië was viral gegaan met haar verzoek geen zwanger grappen te maken, en daarbij een foto van haar dikke rode vlekkerige huil-gezicht, een positieve test in haar handen maar midden in een miskraam. En ik heb zo zitten grienen. Wat een impact kan zoiets toch hebben, daar heb ik me echt lelijk in vergist. Lichamelijk gaat t prima. Al een week heen bloed of bruin verlies meer, af en toe wat kleine speldenprikkes in Mn baarmoeder maar verder is t alsof er niets is gebeurd. Mijn eisprong echter is in geen velden of wegen te bekennen nog, ik doe elke dag een testje maar die blijven vooralsnog negatief. We wachten t maar weer af.