Ja dat is helemaal waar. Daarom maar even afwachten tot het doorzet. En anders op naar de volgende ronde!
Heb trouwens vanochtend wel heel licht positief getest.. echt een tuurstreepje. Alleen geen idee hoe snel je weer positief kunt testen van een nieuwe zwangerschap. Zou uiteraard maar zo kunnen dat dit nog van de miskraam is. Heb er wel een foto van gemaakt, bijna niet te zien hoor!
Ja op mijn werk zijn ze heel meedenken, super fijn. Ik zie hem goed @YellowEyes. Spannend.. even afwachten of hij op gaat lopen en het dus een nieuwe zwangerschap is.
Ik zie wel een streepje. Heel licht. Heb je al wel helemaal wit getest? In feite kun je direct na je miskraam zwanger raken dus als je je eisprong netjes had ongeveer 14 dagen na je eisprong dan zou t prima kunnen. Als ik t streepje zie denk ik echter niet dat je 14 dagen terug je eisprong had, denk eerder dat je dan op 9 dpo zit , echt net op t randje van positief testen. Het kan ook nog rest hcg zijn, als je niet wit getest hebt
Ja dat dacht ik ook! Denk dan ook dat de eisprong later is geweest, mocht het een nieuwe zwangerschap zijn.. Maar ik denk dat het van de vorige zwangerschap is hoor! De vorige test heb ik 11 dagen geleden gedaan en die was nog heel erg licht, moest je echt goed turen. Inmiddels staat er een heel dun indrooglijntje op. Heb nog wel een foto van de vergelijking tussen de aflopende testen van toen, toen had ik die test net gedaan. De onderste is dat..
Ow ok! In dat geval kan t toch wel een nieuwe zwangerschap zijn, lijkt me sterk dat je nog 11 dagen al f zo’n vaag streepje zou hebben
Ja zoiets dacht ik ook.. ben er wel enorm over aan het twijfelen hoor! Ik moet het maar even afwachten haha.. weet ook niet of ik nu echt ongesteld word of dat het iets anders eventueel is.. de tijd zal het leren haha!
Even wat gemist hier, oeh spannend ik hoop voor je dat het een nieuwe zwangerschap is ik duim voor je.
Vergeleken met de test van 11 dagen geleden ziet het er hoopvol uit, zou verwachten dat dit nieuwe hcg is.. Spannend!
Nou ik heb de gynaecoloog nu pas gebeld ivm bloeden.. dacht dat het afgelopen dagen minder werd maar het begint echt pas in de middag/avond. Ze gaan nu overleggen en bellen me terug hoe of wat.
Hè bah wat akelig voor je Tigerangel, je wilt er toch ook wel een keer vanaf zijn lijkt me zo. Heel vervelend, ik hoop dat de gyneacoloog uitkomst biedt
Nog geen testje gedaan maar het bloeden zet ook nog niet echt door.. wel af en toe wat bij het vegen maar niet als een normale menstruatie.. ik ga denk ik morgen nog een testje doen!