Extra echo gehad en alles was mooi schoon, eierstokken/ zagen er goed uit. Dit is inderdaad een nabloeding en geen menstruatie. Over een weekje moet het wel echt minder zijn/ over zijn anders moet ik alsnog terugkomen. Stelt me nu erg gerust wel erg fijn
Denk trouwens wel dat het een menstruatie wordt hoor! Ga er niet vanuit dat het een nieuwe zwangerschap is.. ga wel testen maar denk dat het rest hcg is. Zal het morgen zien. Laat het wel even weten!
Dankjewel ja gelukkig wel. Yelloweyes jeetje dat je zo lang kan wachten haha. Spannend hoor ik hoop voor je dat het een nieuwe zwangerschap is. Ben benieuwd
Nouja, denk dat ik nu goed kan wachten omdat ik er eigenlijk al vanuit ga dat dit "rest" hcg is.. en mezelf ook voorneem dat ik 48 uur later pas echt verschil kan zien, al is het een nieuwe zwangerschap of het afnemen van hcg van de miskraam. Mocht het rest hcg zijn, gaan we gewoon voor de volgende ronde! Al zou een nieuwe zwangerschap ook ontzettend gewenst zijn, uiteraard! Ik bekijk het maar zo: over een paar uurtjes naar bed, lekker slapen, dan gaat de tijd lekker snel en dan zie ik het vanzelf! Lief dat jullie zo geïnteresseerd zijn!
Verwarrend dit zeg! Hoe voel je je nu? Ik kon het lezen even niet meer bijbenen haha, hoe is het met jullie allemaal? Ik had gisteren een lichte test op de zwangerschapstest, maar ook voel ik eierstokken rotzooien. Denk dat een eisprong snel komt. Ik hoop het! Het is sowieso na een mk heel verwarrend vind ik. Van mijn zoontje werd ik zwanger direct na een miskraam. Heel onzeker, want ik wist niet zeker wanneer m'n eisprong was. Wanneer ik ongesteld zou worden etc etc. Maar goed, liever onzeker zwanger dan niet zwanger.
Hier gaat het de goede kant op, na m'n curretage bleek ik toch een nabloeding te hebben maar voor de rest was alles goed schoon gelukkig. Ik heb al zowizo weer negatief getest dus als die positief zou zijn dan zou het van een nieuwe zwangerschap wezen. Maar dat duurt nog wel ff denk ik. Heb jij al negatief getest na je mk of nog niet.
Ik heb niet getest.. Ik durf niet! Het bloeden is namelijk erger geworden dus heb zo'n gevoel dat het toch rest hcg is.. Het is niet zo erg als een normale menstruatie maar dat kan ook komen door de miskraam. Liever dat de menstruatie door zet, dan een negatieve zwangerschapstest.. Zou het trouwens kunnen dat ik toch eventueel zwanger ben op dit moment, maar dat het overige beetje bloed dat in m'n baarmoeder zat er nu uit komt? Zit mezelf helemaal gek te maken
Ken verschillende mensen die dachten dat hun ongesteldheid niet doorzette en toen uiteindelijk zwanger bleken, was het een innestelingsbloeding.. dus het kan nog steeds al kanten op @YellowEyes. @Izzie7676 Dat ziet er veelbelovend uit
Ahh het kan inderdaad een bloeding tijdens een zwangerschap zijn maar ik zou kijken of je de moes kunt verzamelen toch te testen. Weten is beter als niet weten want daar kun je op verder
Fijn dat jij al blanco bent, dan heb je een nieuwe duidelijke start! Ik had gisteren een testje gedaan, maar eh iets te enthousiast geplast dus de test was gek doorgelopen. Er kwam uiteindelijk een heel licht streepje. Dus bijna! Ik voel mijn eisprong ondertussen wel aankomen, ovulatie test geeft ook al een streep. Maar die kan ook nog op het hcg reageren...