Herhaalde miskramen club 2018

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Nonamenononsense, 22 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Dat lijkt mij een goede stijging voor nu!

Vaianana vindt dit leuk.
  2. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Dat is hoopvol nieuws, fijn!

Vaianana vindt dit leuk.
  3. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ah kijk dat gaat de goede kant op erg spannend allemaal

Vaianana vindt dit leuk.
  4. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Even een vraagje hé voor de dames die ook een curretage heb gehad.

23-03 heb ik een curretage gehad.
    22-04 ben ik ongesteld geweest.

Nadat dat over was en wij elke keer geklutst hebben, verlies ik elke keer bloed na het vrijen. Het gekke ervan is dat het niet gelijk erna is maar pas de volgende dag. Het duurt altijd maar een dag en is dan echt roze/helderroodbloed en niet erg extreem ofzo vooral met afvegen. Komt jullie dit ook bekend voor en hebben jullie er ook last van? Ik heb dit namelijk nooit eerder gehad voor de curretage

Vrijdag moet ik toch na de gynaecoloog dan vraag ik het zowizo even na, maar ben benieuwd of meer dames dit heefr

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Vaianana klinkt goed!! Wanneer heb je afspraak gyn?
    @TigerAngel7 herken het niet....maarre... Zit jij te wachten op je ongesteldheid of ben je over tijd? (Of zit ik er helemaal naast ;))

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh sorry dom dom 22/4 is natuurlijk pasgeleden :p

7. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Ik had net een belafspraak. Vanmiddag toch weer begonnen met bloeden dus vrijdag toch maar eerst even bloed prikken :( hij belt me ‘s middags met de uitslag en dan weer verder kijken.

Bloeden kan natuurlijk door van alles komen, maar betekent meestal dat het niet goed is bij mij helaas.

8. Nikki15

Nikki15 Bekend lid

16 mrt 2017
    839
    377
    63
    Shit! Bloed is nooit fijn, Ook al kennen we genoeg verhalen waarbij het wel positief is afgelopen. Mijn duimen blijven draaien voor je!!!

Nee herken dat niet. Nooit gehad na curretage. Mss ergens nog een wondje oid?

Vaianana vindt dit leuk.
  9. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Hmm, ja heb toen wel een echo gehad 1 week na de curretage ivm veel bloeden maar dat zag er wel erg goed uit allemaal en zag ze wel dat m'n baarmoeder weer slijm ofzo aan het aanmaken was en klaarmaakte voor m'n menstruatie en dat klopt ook dat Ben ik geweest. Heb wel denk ik mijn eisprong gevoeld eergisteren en ook geklutst en dat deed ook pijn bij bepaalde standjes. Anders maar vrijdag voor een echo vragen voor de zekerheid

10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Oh wat balen zeg, hoop dat het gewoon een beetje gevoelig is allemaal en niks ernstig is succes en sterkte vrijdag

Vaianana vindt dit leuk.
  11. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Dankjullie, toch fijn om met gelijk gestemden te praten :)

@TigerAngel7 ik heb nog nooit een curretage gehad, maar zou bij het ziekenhuis inderdaad om een echo vragen. Dan kunnen ze in elk geval kijken of er niks meer zit.

12. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik heb al een week na de curretage een echo gehad, en alles was mooi schoon van binnen misschien toch allemaal erg gevoelig en of toch een klein wondje ergens ofzo

13. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Jeetje @Vaianana wat spannend blijft t voor je. Mijn duimen blijven ook voor je duimen!

@TigerAngel7 ik heb t nooit gehad na curretage. Miss idd al is t voor je gevoel even contact opnemen?

14. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh neeee :(. Dat was bij mij ook nooit een goed teken. Blijft het bloeden? Pffff wat een spanning en ik hoop zó dat het toch goed zit!

@TigerAngel7 , het zal dan toch met de seks te maken hebben wrsch...? Een klein vaatje of zo? Misschien is het toch nog wat gevoeliger daarbinnen.

15. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Dan hoop ik inderdaad dat het gewoon gevoelig is en ze niet nog iets moeten weghalen.

@conejita ja helaas wel. Gisteren had ik nog een beetje hoop, maar het lijkt nu meer op een beginnende menstruatie :(

16. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @TigerAngel7 Ik heb het na de curretage niet gehad. Maar ik heb wel een tijd elke keer contact bloedingen gehad. Mn baarmoedermond was toen heel erg gevoelig. Ze hebben toen mn baarmoedermond bevroren waardoor de bovenste cellen afsterven en er nieuwe cellen komen. Daarna nooit meer last van gehad.

@Vaianana, spannend zeg. Het maakt je ook zo onzeker dat bloed. Hopen dat het snel vrijdag is en je zekerheid hebt.

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Oh meid, nee toch....
    Pffff. Ik herken dit wel van mezelf. Na Noa was ik ook weer zwanger en zou ik bloedverdunners krijgen maar heb ze voor mij gevoel te laat gekregen en toen was het al een mk... misschien kan het bij jou ook helpen? Ik praat natuurlijk vanuit mij eigen ervaring maar ik vind dit gewoon zo ontzetten naar voor je!

18. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja ik denk dat het ook contact bloeden is want heb er verder geen krampen of iets dergelijks erbij. Net geklutst en het bloeden is nu heftiger geworden. Voorlopig maar even niet klutsen tot zowizo vrijdag zodat ik meer weet

19. Vaianana

Vaianana Actief lid

3 feb 2018
    445
    782
    93
    Vrouw
    Ja ik denk dus dat ze ook te laat zijn met bloedverdunners. Heb al besloten dat ik vanaf de volgende IUI aspirine ga slikken. Ga dit nog wel even vragen aan mijn gyn, maar als hij het er niet mee eens is denk ik toch doen.

Krijg jij nu wel bloedverdunners bij een zwangerschap?

20. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    O @Vaianana wat vervelend :(. Hoop enorm dat het niet doorzet!

Deel Deze Pagina