Ik ben wel ver klaar met de gyn, heb gezegd dat ik wel telf contact houd of even langs sjok als ik er behoefte aan heb. Na bijna 2 jaar proberen en al die miskramen is de koek gewoon op, ik droom er zelfs van, dat ik iedere keer baad in de stolsels en het bloed. Geen iui of zo, dat wilden we niet, alhoewel mijn man daar nu ineens over begon van de week, ik houd mijn poot stijf. Wel zo makkelijk met Puber thuis en met maar 1 kindje op vakantie.
Wij zijn nog niet op het moment aanbeland dat het genoeg is. Zoontje is er gelukkig gekomen, en dan nu 1 mk. Het is me echt wel teveel hoor, maar stoppen komt nog niet in me op. Ik heb vrijdag een bel afspraak, en dan Gan we de lab uitslagen bespreken. Dan ga ik gelijk wel aangeven dat ik me opzij geschoven voel, en zeker niet gehoord.
Dik ongesteld, niet te zuinig zeg. Ben er nog niet uit of dit komt door Mn laatste miskraam of dat het veroorzaakt wordt door de utrogestan. Ik geloof ook niet dat ik ga voor iui of wat dan ook, ik zie er de meerwaarde bij ons niet van in, zwanger raken is nu 3 x gelukt en ik ben er van overtuigd dat t nog wel een x zal lukken, als t maar blijft plakken. En ergens zal ik een grens moeten gaan trekken, alleen nu nog niet. Ben daar nog niet aan toe
Lastig he, waar je die grens trekt. Ik wil niet opgeven omdat ik dan het gevoel heb dat al het verdriet voor niks is geweest. Als er nog een kindje komt, is alles het tenminste waard geweest..
Hallo ladies Hier ook nog niet de grens bereikt. Ik wil en kan het nog niet opgeven. De wens is te groot. @Izzie7676 vervelend dat je menstruatie zo heftig is. @conejita je kan en mag jezelf niks kwalijk nemen. Het is allemaal zo begrijpelijk. Lief dat je naar me vraagt. Hier gaat t wisselend. Zondag en gister voor eerst weer gewerkt en na mn diensten al wat last van buikpijn, en vandaag wordt t steeds erger. Ergens hoop ik dat t betekend dat ik bijna ongesteld wordt maar dat lijkt me al zo snel. Miss te zware inspanning toch nog (werk in de zorg dus zwaar werk). Verder gaat t lichamelijk wel weer steeds beter. Mentaal is echt heel erg wisselend maar merk ook dat ik beetje op slot zit. @TigerAngel7 al ongesteld? Spannend hoor!
Ik snap dat je het niet op wilt geven als je wens zo groot is ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan.. Nee tot zover nog niet ongesteld, wel af en toe misselijk en vooral moe. M'n ei stond op knappen op 11mei dus dan zou k 2weken later ongesteld moeten worden denk ik iemand zei dat k rond de 27e kon testen. Dus moet nog even een weekje wachten erg spannend hoop zo dat het raak is
Als je af en toe misselijk bent en moe miss toch al testje wagen? Ik ben even helemaal in de war, zie mijn topic in zwangerschaptesten...
Ik heb net je topic bekeken @Christien1801 en hij loopt wel duidelijk op.. Spannend joh! Even een paar dagen doortesten?
@Christien1801 ik check net je topic en ... het zou dus zo maar kunnen dat dit een nieuwe zwangerschap is! Die rechtse test is gewoon negatief toch? Die was van twee weken geleden en dan die onderste.... spannend! Wat zegt je gevoel? Wat voor buikpijn is dat wat je voelt? @TigerAngel7 misselijk? Klinkt ook hoopvol . Testdrang? @Nonamenononsense wat vervelend dat je je zo slapt voelt nu je ongi bent. Fijn dat alles goed is qua uitslagen. Wel wat dingetjes aan de lage kant dus... Ik schreef een aantal jaar geleden mee in een meerdere miskramen topic en daar zaten een paar meiden die er echt heel veel van wisten. Er is toen een fb groep geopend dus als je dat wat lijkt zou je daar ook nog info kunnen zoeken over waardes en zo. @Nikki15 laat het dan maar doorzetten he. Of ga je testen...? @Cindy77 jeetje wat heftig die dromen . Je wil dus niet de medische molen in. Heb je nog tijd of moet je iets beslissen hierover? Lief dat jullie zeggen dat ik me het mezelf niet kwalijk moet nemen. Het is ook meer op momenten van intens verdriet dat ik denk "had ik maar..." . Volgens mij is het vergelijkbaar met een reden of een verklaring zoeken voor meerdere miskramen. Die vraagtekens he.
Ja die vraagtekens, had ik niet zus of had ik niet zo. Miss was het dan wel anders geweest. Ja vind t groot verschil met laatste test was ook meteen zichtbaar. Overmorgen nog een test en maar rustig afwachten. Buikpijn is weg, ik heb vanavond flinke diarree gehad en daarna was de buikpijn over
Het is nooit jou schuld! Nooit nooit nooit! Je hebt dit niet bewust gewild, dus je kan er niets aan doen. Beetje hearthealing voor jou hoor <3 Van mijn gyn mag ik altijd aankloppen, die heeft wel zin in alles. Is nog jong en probeert graag een hoop. Ik heb er alleen zelf geen puf meer voor na al die ellende. Ik wilde zelfs na die grote Asherman operatie het bijltje erbij neergooien.
Ja precies. Maar we krijgen er nooit antwoord op. Oh gelukki Lief! Krijg meteen tranen in mijn ogen, (pms doet ook zijn werk). Nee, echt lief en fijn om te horen. Ja haha hij heeft er zin in je gyn! Fijn dat hij zo meewerkt. No testers vandaag? Ik zaterdag nod dus ga wrsch vrijdag testen (eerder heeft geen zin). Word nu al geirriteerd als ik aan die stomme streeploze test denk .
Vermoeidheid komt door m'n slaapproblemen. Testen heeft nog geen zin, want blijft negatief. Kga zo wel even na de winkel om een test op te halen. En ga morgen testen.
@Christien1801 ik heb net je topic gelezen als je negatief getest hebt na je curretage en nu positief wat nu erg duidelijk is en mooi oploopt denk ik echt dat dit een nieuwe zwangerschap is! Wanneer is je nod?
Ja maar je was toch ook misselijk...? Duim duim!! @Nikki15 shit, balen. @Christien1801 het is wel duidelijk dat je nu iig zwanger bent toch?
Ja klopt, gister niet de kans gehad om na de winkel te gaan dus heb m'n urine van net opgevangen in een kan van mvm (wat ik nog had) en dan even na de action toe