Ondanks m'n onzekerheid door die lichte streepjes 3 dagen terug met de action en k2v5 heb ik net weer een predictor getest en eindelijk heb ik nu een knaltest, denk dat ik veelste vroeg heb getest. Nu maar hopen dat mijn gevoel geen gelijk heeft
Wat een mooie test Duimen dat t dit keer goed mag gaan ( en stiekem jaloers maar niet in de lelijke zin )
Dankjewel, ik snap je hoop dat je ook snel een positieve test in handen mag nemen. M'n gevoel geeft aan dat dit niet goed zit dus hoop dat ik ongelijk heb. Daar zullen we het bij de echo zien
Cyclusdag 12, in afwachting van mijn ei, mijn ovulatie testen waren op dag 8 al flink donker dus ik had gedacht een vroeg ei te krijgen maar tot nu toe nog niets. Ik test vrolijk door , en hoop ergens de komende dagen weer mijn eisprong te hebben, en jij?
Wauw mooie test, gefeliciteerd! Dat gevoel van jou zetten we voorlopig even aan de kant . Dit ziet er goed uit.
@Izzie7676 ik verwacht mijn ei morgen. De ovu test gisteren was nog heel licht, maar had het idee dat ik al eerder vruchtbaar was. Hoog libido, veel vruchtbaar slijm etc. We klussen dus maar veel deze week, zonde om voorbij te laten gaan. Ik moet deze week nachtdiensten draaien, vanaf vrijdag. Dus heel veel slaaptekort en melatonine om überhaupt te slapen. Ben bang dat her m'n eisprong niet goed doet, maarja kan er niks aan doen helaas.
Ik krijg maandag een inwendige echo omdat de onderzoek gewoon doorgaat nu ik ook zwanger ben. De uitslag van het uitstrijkje is godzijdank allemaal goed
Ik heb paar bladzijdes terug van dit topic een onderzoek gehad. Om verhaal kort te maken. 23-03 had ik een curretage, 11-05 had ik een nacontrole ervan en kreeg ik een extra inwendige echo ivm ernstig bloeden na het vrijen, en ze vertrouwde het niet vandaar dat uitstrijkje dat was goed, en 4 juni zou ik zowizo een kolposcopie krijgen. Maar had gebeld of dit kwaad kon nu k zwanger ben. En dat kon geen kwaad maar krijg dan wel een extra echo ervoor
Ja vorige cyclus ook zo synchroon he hihi. Hoe zat het ook alweer? Je hebt een positieve ovulatie test, dan springt je ei binnen 24 uur? Maar is je ei dan gesprongen zodra de test wit is?