Ik was even met vakantie en ineens een paar zwangeren, gefeliciteerd dames, ik duim dat dit hele mooie en goede zwangerschappen worden. Hier gaat het goed. De Cytotec heeft z’n werk goed gedaan, afgelopen vrijdag een controle echo gedaan en het was schoon. Viel allemaal erg mee qua pijn. Bloedverlies is nu ook weg. Nu wachten op de volgende menstruatie en dan weer aan de slag met de IUI. Geen idee waar ik zit in de cyclus, maar dat zien we wel.
@Cindy1977 dan voel je je meteen lekker zwanger met zo'n buikje @TigerAngel7 en wat zagen ze dan? Een zwangerschap v 4 weken? Hoe is het nu met je hond ? @Vaianana hey! Fijne vakantie gehad ondanks alles? Fijn dat de cyotec goed heeft gewerkt en dat je bm er goed uit ziet. Iui is inseminatie toch? Selecteren ze dan eicel en zaadcellen of zo? Onbekend terrein voor mij.
Ja, ik zou anders vandaag 6 weken zijn als ze vanuit gaan van de eerste dag van m'n laatste menstruatie, maar omdat mijn eisprong erg laat is gesprongen zou ik nu tussen de 4 en 5 weken zitten en dat zou ook beter overeen komen met de echo. M'n hond is nu wel een stuk rustiger, maar is wel nog steeds graag bij me
Bij mij is inwendig minder te zien dan uitwendig. Mijn baarmoeder ligt zover gekanteld dat het uitwendig veel meer zichtbaar is. Waren de dames echoscopiste ook echt verbaast over
Ja de vakantie was heerlijk! IUI is inseminatie inderdaad. Ze gaan het zaad optimaliseren en brengen dat dan bij mij in de baarmoeder in (zo hoog mogelijk). In combinatie met hormonen moet m’n lichaam dan het werk doen. Er worden geen eicellen bij mij uitgehaald (dat is een stap verder, IVF). @TigerAngel7 wat spannend zeg! Ik hoop dat je bij de volgende echo meer duidelijkheid hebt en een mooi hartje
He wat apart . Wel fijn, dan hoef je dus geen inwendig gedoe @TigerAngel7 klinkt allemaal best goed. Fijn dat je hond ook rustiger is. @Vaianana welkom back! Fijn dat de vakantie zo goed was . Spannend straks, IUI. @hier: heb het nu af en toe wat moeilijk want juni is de maand dat mijn dochtertje 4 jaar geleden gestorven en geboren is (18, en 20 juni) Ik liep toen in mijn laatste weken. . Heeft wel even geholpen om er aandacht aan te besteden en alles eruit kwam. Anders loopt de spanning zo op. Hoe gaat het met de rest en met de nieuwelingen?
Ahh ik zou willen dat ik wat kon zeggen om T beter te maken maar ik heb geen woorden die de lading ook maar enigszins dekken. Je mooie kindje verliezen, een groter hartenzeer kan er niet zijn.
@Izzie7676 hoe is het bij jou? Al enige voorgevoelens? Ik ben maar moe moe moe, heb zo'n last van de nachtdiensten. Bleh
Ik heb geen idee, ik hoop het echt heel erg maar door de utrogestan voel ik me knijterzwanger zonder dat dit het geval wellicht is. Ik ga zondag voor t eerst een vroege test doen, en jij?
Ik heb nog geen idee eigenlijk. Ik heb zelf heel erg het idee dat niet raak is. Ik had donderdag geloof ik een echt positieve test, en toen een paar dagen later ineens een gevoel dat ik m'n eisprong had en een licht streepje op de ovu test. Toen had ik echt geen zin meer om te klussen, zat midden in m'n nachtdiensten.
Sterkte @conejita dikke knuffel van mij. Sorry voor mijn afwezigheid. Ik ben net vandaag thuisgekomen na 2 nachten zh. Ik werd woensdag middag ineens ziek, echt ging in minuten heel snel en veel pijn. Verloskundige overleg gehad met de gyn en moest naar seh. Blijk nu toch een baarmoeder ontsteking te hebben. Nu aan antibiotica en flinke pijnstillers en ik hoop heel erg dat het hierna dan eindelijk eens klaar is. Spannend voor jullie @Izzie7676 en @Nonamenononsense ik hoop voor jullie dat het raak mag zijn! Hoe is het met de zwangere dames hier?
Jeetje wat schrikken! Hoe voel je je? Slaat de antibiotica al een beetje aan? Ik heb net stom genoeg een test gedaan, negatief. Helaas, door naar de volgende ronde. Het duurt lang voor m'n gevoel, maar dat zal wel tussen m'n oren zitten.
Omo wit, maar 8 dpo. Het kan nog. Was wel heel verdrietig ineens, ik wil het zo ontzettend graag en misschien ben ik gewoon te laat, te oud
Dat denk ik ook de hele tijd, maar er liggen er toch iedere week gemiddeld 2 bij ons, die net zo bejaard zijn als wij en die krijgen ook gewoon gezonde kids! Geef de moed niet op en zeker niet op 8 dpo! Je hebt nog alle tijd