Ik heb bloed mogen laten prikken op 950 dingen, echo’s gehad, eilijders doorspuiten, bm onderzoek, asherman ok, medicatie, etc. Dat chromosoom onderzoek hoefde niet van mij en ook het aangeboden sperma onderzoek laten we voor wat het is. De iui hoeven we ook niet. Ik voel mezelf enorm begrepen in mijn zkh gelukkig.
@conejita Balen zeg En ja dat gevoel herken ik heel goed.. Het voelt soms gewoon niet eerlijk he? Ik wil ook zo'n briefje @Modellicious Helemaal geen onderzoeken? Daar heb je gewoon recht op hoor! Hier wel onderzoeken maar erg beperkt, waardoor we uitgeweken zijn naar Gent.
@Robijn89 idd niet eerlijk, maar dat is het leven nu eenmaal niet... ik voel me wel al wat beter gelukkig Soms heb je gewoon van die momenten.. @Modellicious de vijfde... oh heel veel sterkte! Het lijkt me ook dat je recht hebt op onderzoeken maar in Nederland zijn ze er niet zo gul mee dacht ik. Ik woon zelf in Spanje en hier gaat he top zich iets makkelijker, alhoewel het er van afhangt wat voor verzekering je hebt. Als je betaalt kan alles hier... na mijn drie miskramen (niet op rij) en stilgeboorte van mijn dochtertje deden ze ook heel weinig (geen privé verzekering). Ik ben toen naar een privé arts gegaan voor een second opinion en alle onderzoeken die zij aanraadde heb ik toen in het "gewone" ziekenhuis geëist. Moest wel stennis maken maar uiteindelijk gekregen maar kwam niets uit. Bij ons is alles oké... alhoewel mijn stollingswaarden iets lager waren dan normaal waren ze niet laag genoeg om echt af te wijken. Ik krijg toch bloedverdunners en utrogestan nu, als ik zwanger word, en slik nu aspirine op recept van de gyn. Maar dat komt denk ik vanwege mijn dochtertje en niet vanwege de miskramen, of misschien wel de combinatie. Bij mij zoontje ging het dus wel goed, maar of het aan de medicijnen lag? Dat weet niemand. Wil je wel onderzoeken? Een beetje stennis maken misschien? Hier hielp het .
Ik ben weer overtijd, pffff. Maak me nu niet zo druk als vorige maand want ik weet dat de schildkliermedicatie het in de war schopt, maar ben bang dat de hystrocopie nu niet door kan gaan.
Dag dames! Hier weer terug van vakantie. Helaas 2 dagen eerder als gepland want ons meisje was ziek. Vandaag ook ongesteld geworden dus vind t niet zo erg weer thuis te zijn. Baal wel enorm. Net ovet stikkie geplast en bij afvegen allemaal bloed dus voor niks. Ach ja nieuwe ronde nieuwe kansen
Wel een fijne vakantie gehad @Christien1801? Beterschap voor je dochter! Balen van je menstruatie, ook vervelende timing zo net met een test. Hier zit ik de menstruatie er zowat uit te kijken zodat het vrijdag minimaal genoeg is om naar Gent te kunnen. Je zou bijna denken dat ik zin heb om leeggeprikt en onderzocht te worden maar ik wil gewoon door en in september echt kunnen beginnen en daar zijn al die onderzoeken nu even voor nodig.
@Christien1801 grrrr echt irritant . Beterschap voor je dochtertje! @Robijn89 pff net NU komt je ongi niet op tijd... zou ook "zin" hebben in de onderzoeken. Het is toch fijn dat er iets gebeurt en je kunt er dan naar uitkijken om in september weer veder te kunnen. Die afspraak kun je niet iets opschuiven of moet je dan weer erg lang wachten?
Volgende week moeten we gewoon werken, denk dat ik op zo'n korte termijn niks meer kan regelen. Al denk ik ook niet dat er op korte termijn nog plek is, zit altijd helemaal vol daar. Dus dan word het volgende maand.. Zo maar even bellen hoe zij er over denken.
Dat had ik ook altijd Ow wat vervelend dat je Moppie ziek is! Is ze al weer aan de betere hand? Hoppa op naar spannende avonden over 14 dgn Hier net terug van de gyn, het is nog steeds garantie tot de deur, maar we gaan de goede kant op. Een mooie schone bm, zonder bloed of hematomen en een prachtige baby er in! Ik heb de echo bijgevoegd, niet om jullie verdriet te doen, maar om te laten zien dat jullie de moed niet mogen verliezen! Houd vol dames! Als het oma hier lukt, lukt het bij jullie ook!
Net overleg gehad met Gent. Als het morgen nog enkel bruinverlies is mag ik komen, anders heeft het geen zin. Ze houden onder voorbehoud 13 juli voor me vast, dus mocht het morgen niet lukken dan kan ik over 2 weken terecht.
@conejita Echo afspraak vanochtend verplaatst naar 5 juli zodat mijn man ook mee kan. Dus nog 2 dagen extra wachten. @Cindy1977 Mooie echo hoor! Gefeliciteerd! @Modellicious Hier helaas 4 miskramen gehad. Bij mij en mijn man is er chromosomen onderzoek gedaan en daarnaast na 10-12 weken ontzwangeren bij mij bloed geprikt voor oa stollingsfactoren, lupus en homocysteine. Hier is niets uitgekomen. In Gent word er meer onderzocht en gedaan, maar persoonlijk geen ervaring mee.
@Cindy1977 wat een mooie echo en goed nieuws! Gefeliciteerd! @Robijn89 ik hoop voor je dat he gewoon deze week kan dus bloed wegwezen! Ons meisje gelukkig alweer aan t opknappen. Ondanks 2 dagen korter wel een hele fijne vakantie gehad. Heerlijk weer, mooie omgeving en er gewoon even helemaal uit.
Wat een mooie baby!! Fijn hè, om een goede echo te hebben! Ik zit vanaf vandaag weer op de wachtbank, gisteren een positieve ovulatietest en vanochtend nog steeds. Man is ondertussen een beetje moe, dus vandaag een dagje rust voor hem Morgen nog een x om het af te maken. Ben benieuwd of t deze keer wel lukt. Na mijn eerste miskraam was het ronde 4 weer raak en ik zit nu in ronde 4 na mijn laatste miskraam, fingers crossed dus
@Izzie7676 .... ja goede echo’s zijn eig bijna ongeloofwaardig hè, ben nu echt bezig met healen en het vertrouwen terug krijgen. Ow meid ik duim snoeihard met je mee hoor!
Wow @Cindy1977 het blijft spannend, maar zo fijn dat het tot nu toe zo goed gaat! @Robijn89 balen dat het niet kan zeg. Wel fijn dat Gent snel weer door plant en een plekje vast reserveert! Ik hoop dat het lukt. Ik was begonnen met de IUI, maar helaas met de tweede follikelmeting 5 eitjes, dus de poging is afgebroken ivm grote kans op een meerling. Dat willen zij niet en wij zien dat zelf ook niet zitten. Nu menstruatie opwekken en dan weer door. Aan de ene kant balen, aan de andere kant vind ik het wel hoopvol dat ik nu al zoveel eitjes aanmaak, bij een eventuele IVF gaat dat gedeelte in elk geval goed.
@Izzie7676 Hopelijk deze ronde raak! @Vaianana Balen maar tegelijkertijd ook hoopvol inderdaad. Hier vanmorgen even flink de balen er van, het zou ook eens een keer gewoon goed gaan! Maar uiteindelijk een heerlijke dag gehad met zijn drietjes aan het water. Na het weekend maar even rustig kijken op mijn werk of ik wat geregeld krijg voor de 13e en anders verzet ik het naar begin augustus (na mijn volgende menstruatie), dan hebben we nog vakantie. De uitslagen krijgen we allemaal op de 21ste dus er is nog tijd .