@Vaianana Hoe ging je iui? @conejita Gefeliciteerd, super leuk een meisje. Ik begrijp je gevoel heel goed. Bij mij steekt het altijd een beetje als iemand een tweede dochter verwacht.. Niet dat ik het niet gun, maar dat had ik zelf ook kunnen hebben.
Geeft niets hoor. Ja ik heb met 16 weken weer een echo en met 18 weer dacht ik. Kans genoeg Hoe is het met de krampen?
Nou idd! Lekker zoveel echo's, heerlijk. Het gaat best oke, heb eigenlijk weinig last. Gevoelige borsten en vermoeidheid. Af en toe een vlaag misselijkheid. Ben vooral nu zenuwachtig voor de echo, heb vaker slecht nieuws gehoord dan goed nieuws. Loop af en toe spastisch in m'n borsten te knijpen, doen ze nog zeer? Dan is goed. Slaat werkelijk nergens op, maar ik ben helemaal gek in m'n hoofd met alles wat gebeurd is.
Ik doe precies hetzelfds @Nonamenononsense, in mijn borsten knijpen om te voelen of ze nog pijn doen .
Hier nog een borstenknijpster hoor . Alleen bij deze zwangerschap waren ze helemaal niet zo gespannen en begonnen ze pas later te groeien. Maar herken het wel van andere zwangerschappen. Wanneer is je echo?
Succes @Nonamenononsense dat borsten knijpen herken ik wel @Robijn89 dankje, ging prima! @conejita ik ga denk ik volgende week vrijdag testen, dan is het 12dpo. Een meisje, wat geweldig voor jullie! Het blijft spannend, maar als ik je zo lees klinkt het alsof je steeds meer vertrouwen hebt, fijn! Ik ben toch maar begonnen met aspirine, geen idee of het helpt, maar het kan inderdaad niet heel veel kwaad. De wachtweken duren niet eens heel lang voor m’n gevoel, ik hoop dat dit zo blijft
Nou meiden, goed nieuws voorlopig! Prima echo gehad, vruchtje had al een mooi sterk hartslagje en was 8.5 mm lang. En kwam dan op 6w5d! Nu weer afwachten!
@Robijn89 wat heerlijk! Gefeliciteerd! Trouwens wat je zei begrijp ik zo goed, dat als iemand een tweede meisje krijgt, dat dat steekt. Ik heb dat bij eerste meisjes... @Vaianana ben benieuwd of de aspirine misschien iets gaat uitmaken deze ronde!
De goede echo was van @Nonamenononsense. Wij mogen nog een weekje wachten . Ja dat is menselijk denk ik. Je wordt herinnert aan hoe het had kunnen zijn.